עובדי עיריית אשקלון בטיול בטורקיה: "כרגע אנחנו בבית מלון ונזהרים בגלל האוירה של הפחד"

עובדי עיריית אשקלון יצאו בימים האחרונים לטיול בטורקיה, עוד טרם החלה הסערה הגדולה סביב הסכנה בלשהות במדינה בה מנסים גורמי טרור בעידוד איראני לבצע פיגוע נגד ישראלים.

האיראנים לא מתכננים על פי ההערכות לפגוע בקהילה היהודית המקומית אלא רק באזרחי מדינת ישראל, ובימים האחרונים עלתה אזהרת המסע לטורקיה יחד עם הודעה לפיה על כל הישראלים לצאת מיד מטורקיה על מנת להנצל מניסיון פיגוע או חטיפה לאיראן.

אילנית פדידה עובדת עיריית אשקלון שנמצאת כעת עם קבוצה של למעלה מ40 עובדים בבית מלון באיסטנבול אמרה לפני זמן קצר למערכת אשקלנייעס: " אנחנו שומעים כל הזמן את מה שקורה מהארץ ומקבלים עדכונים מבני משפחה וחברים דואגים שיוצרים איתנו קשר.

כרגע אנחנו בבית מלון ונזהרים בגלל האוירה של הפחד שמקבלים מהשיחות מהארץ וההתראות אבל אף אחד ממשרד הביטחון לא יצר איתנו קשר ודיבר על אזהרה נקודתית.

עכשיו אנחנו לא יוצאים מהמלון אבל תמיד שומרים על קשר עם המשפחה והחברים בישראל".

במקביל, לאחר שיח בין יו"ר ועד העובדים ארמו וקנין וראש עיריית אשקלון תומר גלאם, הוחלט לבטל טיול נוסף של עובדי עירייה שאמור לצאת לטורקיה בשבוע הבא ובהודעה משותפת של השניים שיצאה מדוברות עיריית אשקלון נמסר: "

בעקבות אזהרת המסע החמורה לטורקיה שהוציא היום (שני) המל״ל, התקבלה החלטה משותפת של ראש העיר אשקלון, תומר גלאם ויו״ר ועד עובדי העירייה, ארמו וקנין, לבטל את הנסיעות הקרובות המתוכננות למדינה על ידי ועד עובדי העירייה.

ועד העובדים יעמוד בקשר עם עובדי הרשות שרכשו כרטיסים לגבי החזר כספי או מועד חלופי בהתאם להנחיות המל״ל.

ראש העיר מסר כי ביטחון ושלום העובדים עומד מעל לכל שיקול. ״אזהרת המסע שהועלתה לרמה הגבוהה ביותר הצריכה חשיבה מחודשת על הנסיעות המתוכננות ובשיתוף עם ועד העובדים הוחלט לדחות אותן למועד מאוחר יותר״, הוסיף ראש העיר".

אחד הרחובות הראשים באיסטנבול, צילום: Samuele Schirò Pixabay

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן