סמוטריץ׳ בביקור בשטחי הכינוס בדרום: "עם ישראל מחבק את המילואימניקים"

״עם ישראל מחבק את המילואימניקים ואת משפחותיהם ואנחנו מחבקים את המילואימניקים ואת משפחותיהם״

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיע היום לסיור בבסיסי צה״ל ושטחי כינוס בדרום יחד עם גורמי המקצוע ללוות את מוקדי הסיוע הקדמיים ולשמוע על הצרכים של משרתי המילואים.

השר סייר במספר מוקדים ברחבי הדרום יחד עם רשות המסים, הביטוח הלאומי וקרן הסיוע למשרתי המילואים שהוקמה בשת״פ עם משרד הביטחון הנותנים מענה מיידי וקיצור תהליכי בירוקרטיה שנוצרו בתקופת השירות למשרתי המילואים.

צילום: דוברות משרד האוצר

מדי יום המוקד עובר בין בסיסים ומעניק מענה מיידי ומהיר למשרתי המילואים ושיתוף הפעולה מייצר מענה אחיד וכולל למשרתים.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ אמר לאחר הביקור: "עם ישראל מחבק את המילואימניקים ואנחנו מחבקים את המילואימניקים ואת משפחותיהם. הלוחמים הגיבורים שלנו יוצאים להפוגה מהתמרון בעזה להתרעננות לפני המשך הלחימה. הם מקבלים כאן מענה הוליסטי. נמצאים כאן אנשי רשות המסים, הביטוח הלאומי וקרן הסיוע שהקמנו יחד משרד האוצר והביטחון.

אני רוצה לומר לעם ישראל יש לנו עם שאי אפשר לתאר, הרוח הגדולה כאן מיוחדת. כשאני שואל את המילואימניקים מה אורך הנשימה? התשובה שחוזרת על עצמה שוב ושוב – כמה שצריך. הם מספרים שהמשפחות תומכות ומגבות בעורף.

אנחנו מגבשים עכשיו חבילה גדולה מאד למילואימניקים ולבני המשפחות שלהם לבטא הוקרה ולתת להם חיבוק ענק. אני מודה לרשות המסים, למס הכנסה, לקרן הפיצויים, למע״מ, לאנשי הקרן, לצה״ל ולמערכת הביטחון על ישראל חי ובע״ה יחד ננצח".

צילום: דוברות משרד האוצר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן