סימן לבאות? ניצחון ראשון השבוע לתמר קידר נגד תומר גלאם

בניין עיריית אשקלון

עו"ד תמר קידר המועמדת לראשות עיריית אשקלון עתרה לועדת הבחירות לאחר שאשקלון קיבלה מראה מעט שונה בימים האחרונים כששלטים של תומר גלאם ניתלו במקומות רבים ברחבי העיר, למרות שמדובר במקומות ציבוריים.

מהרגע בו עתרה קידר וקיבלה את תשובת בית המשפט, היא ניסתה להעביר את העתירה לנציגיו של גלאם ללא הצלחה ואף תיעדה זאת, ולאחר מכן הגיעה לביתו במטרה למסור לו אישית את תשובה בית המשפט והעתירה, אך היום היא יכולה לעצמה הישג ראשון לשבוע הנוכחי.

ניצחון לתמר קידר: השופט חייב את גלאם להגיע פיזית לדיון מחר

בפועל, השלטים נותרו עומדים, והיום במהלך דיון שהתקיים בבית המשפט, יו"ר ועדת הבחירות המחוזי נתן ניצחון קטן לתמר קידר כשחייב את תומר גלאם להתייצב בעצמו מחר לדיון בבית המשפט, לאחר שלטענת קידר בסביבתו של גלאם עשו הכל על מנת להתעלם מהעתירה שהגישה.

בימים האחרונים גוברים הלחצים על גורמים שונים במטרה שיצהירו שהם תומכים בגלאם ולמערכת הגיעו עדויות של 2 אנשים מוכרים בעיר שמספרים שהם אכן חתומים על המסמך שפורסם במהלך השבוע שעבר אולם הם לא תומכים בגלאם ואף אומרים לכל מי ששואל אותם שלא להצביע לו תוך שהם מסבירים שהדבר נעשה בעל כורחם בעקבות לחצים שהופעלו עליהם מצד גורמים שונים.

מה נסגר עם אנשים בעיר?

בנוסף, גורמים שבעבר הלא רחוק היו נגד פוליטיקאים מסויימים החליטו לפתע להצטרף לפוליטיקה באיצטלא של " זיכוי הרבים " ועל הדרך החליטו לשקר ולפגוע באנשים שונים, לאחר שאותם מפיצי דברי בלע חברו לשרלטנים.

אגב, למרות שבוידאו מפורסם מהעבר אחד האנשים, המגדיר עצמו כ"רב" או "אברך כולל", תקף את התופעה הזאת וכעת הם החליט שחשוב מאוד להצטרף לאותם האנשים ואף ממשיך להתקשר לאנשים אחרים תוך שהוא מספר סיפורים על כך שהוא באמצע לימוד בכולל אך בפועל הוא עוסק בטלמרקטינג לקראת הבחירות ומנסה לשכנע גורמים שונים לתמוך בו ובחבריו החדשים בבחירות הקרובות.

הקב"ה ככל הנראה התפטר מתפקיד מבחינתו, וכעת מותר לו לשקר ולספר סיפורים שונים ולהפוך אנשים ייראי שמיים בכתבה שפורסמה ביום שישי האחרון לעבריינים, למרות שמי שמתנהג בשיטות ההפחדות והאיומים זה הוא וחבריו החדשים לדרך שרצים איתו אך במקום שירוץ למקום בו רצים בכולל הוא החליט להתקדם בספרינט מהיר לכיוון השני.

כדאי גם שנזכיר את הוידאו המפורסם בו הוא דיבר בעבר על מה שהתרחש באשקלון ותקף באופן ישיר שרלטן מסויים אך היום כשהוא מריח תקציבים, כנראה הבין שהדבר מותר.

בניין עיריית אשקלון
בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן