סיום מסכת לזכות הבאבא סאלי זצוק"ל זיע"א

אמש התקיימה סעודת מלווה מלכה יחד עם סיום מסכת לזכות סידנא הבאבא סאלי זצוקלל"ה זיע"א, המסכת אותה סיים הרב שמעון לוגסי שיחי' עם תלמידיו מתפללי בית הכנסת 'זכות אבות' ואברכי כולל 'פלא יועץ' באשקלון היא מסכת מגילה, במסגרת שיעור הנמסר מידי שבוע ביום שבת קודש.

את האירוע כיבדו בנוכחותם גם הרב ניסים לוגסי מנתיבות החזן של הבאבא סאלי ובעלה של הטבחית של הצדיק הקדוש שמהם נשמעו במהלך הערב סיפורים על הצדיק ממקור ראשון, יחד עם הסיפורים אותם זוכר הרב שמעון לוגסי בנם של בני הזוג שהתרוצץ בביתו של הצדיק שנים רבות כילד שנלווה להוריו וזכה לשורר בפניו ולראות מראות קדושים שהעין לא ראתה בתור ילד.

בנוסף נכח בסעודה הרב יעקב אביטן והנוכחים סיפרו שהרב אביטן שתמיד היה מצטרף לפייטנים, התרגש אמש מאוד מהילולת הצדיק ופייט בעצמו והוביל שירה לזכות הצדיק יחד עם הרב לוגסי.

רוצים לקבל את כל העדכונים החמים באשקלון ישירות בוואטסאפ או בפייסבוק בלי אפליקציה שתתקע לכם את המכשיר וללא עלות?  לקבלת העדכונים בפייסבוק תנו לנו לייק! בקישור הבא: https://www.facebook.com/אשקלנייעס-370559766740310/ במידה וכן לחצו כאן ע"מ להצטרף לקבוצת הווטאסאפ עדכוני אשקלון לחצו כאןhttps://chat.whatsapp.com/IbnsaTXT58l80ooMfNrfz9   להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ של אתר 'אשקלנייעס' לחצו כאןhttps://chat.whatsapp.com/Gc8CqtXBJKVFKH1zgCo1De

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן