סופיה ביילין ותומר גלאם חתמו

יו"ר אשקלון ביתינו סופיה ביילין וממלא מקום רה"ע תומר גלאם חתמו על הסכם לפיו ביילין תתמוך בגלאם בבחירות הקרובות לראשות העיר.

הערב אמורה הייתה להתקיים מסיבת עיתנואים אליה נערכו המערכות באזור לאחר שהובטח שהכתבים יוכלו לשאול שאלות במסגרתה, אולם לפני זמן קצר נודע על ביטולה לאחר פרסום ההסכם בין הצדדים.

תומר גלאם בטקס של סופיה ביילין אשקלון ביתינו. צילום: אודי דוד בן דוד

כזכור בבחירות שנערכו בקרב חברי המועצה לאחר השעייתו של שמעוני הוחלט לבחור בגלאם לתפקיד ממלא מקום ראש העירייה וכעבור ימים ספורים נחשף ההסכם הקואליציוני בין גלאם לביילין לפיו הבריכה העירונית תפתח בשבת כמו גם המתנ"סים.

בסביבתו של גלאם לא שמחו בזמנו על חשיפת ההסכם אך אישרו שמדובר בהסכם שעבר את אישורו של מנהיגה הרוחני של המפלגה בראשותו של גלאם ואכן נפתחה הבריכה העירונית בשבת קודש. כמו כן לפני פחות משנה עוררה ביילין סערה כשקראה לציבור הדתי והחרדי בעיר " מיעוט קטן " בפוסט אותו העלתה והדבר נידון ארוכות במסגרת ישיבת מועצת העיר בקומה הרביעית בבניין העירייה.

נזכיר שסיעת אשקלון בתנופה- הבית החברתי חשפה את ההסכם הקואליציוני עם גלאם וכעת נותר לראות האם ההסכם שנחתם עם אשקלון ביתינו יופץ על ידי הסיעות או שיודלף על ידי גורמים מסויימים במטרה לחשוף לציבור את הסעיפים הנוגעים לתושבי העיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן