נשירת שיער – פתרונות אפשריים של השתלת שיער שמספקת תוצאות קבועות וטבעיות

השתלת שיער מאפשרת היום להשיג תוצאות של שיער שנראה טבעי, בזכות ההתקדמות המשמעותית בתחום. מנתח השתלות שיער מבצע השתלה של שיער בריא באזורים מקריחים, עם ביטול השיער שנראה מלאכותי שאפיין מטופלי השתלות שיער בשנות השבעים והשמונים.

שיפורים בתחום נשירת שיער – פתרונות אפשריים והשתלת השערות באזורים המקריחים מסייעים גם הם ביצירת תוצאות של שיער שנראה טבעי ויפה. בזכות ההתקדמות בתחום, התוצאות נראות כל כך טבעיות, עד שגם ספרים או מעצבי שיער אינם יכולים להבחין שהשיער הושתל.

אבל תוצאות מושלמות מגיעות רק עם בחירה במנתח השתלות שיער מומחה

למרות שההתקדמות בתחום נשירת שיער – פתרונות אפשריים מספקת למטופלים תוצאות של מראה טבעי, הצלחת השתלת שיער עדיין תלויה באופן משמעותי במנתח שתבחרו, וחשוב לבחור רופא שמבין בנשירת שיער ומבצע השתלות שיער באופן קבוע במשך למעלה מעשר שנים.

מנתח השתלות שיער מתמחה, בין היתר, גם בזיהוי מצבים בריאותיים שמשפיעים על העור, השיער והציפורניים, והשפעתם על נשירת שיער. הניסיון של המנתח הנכון שמומלץ לבחור בו צריך לכלול ביצוע השתלות שיער על עשרות אלפי מטופלים במהלך שנות עבודתו בתחום, כך שהוא יוכל לקבוע בוודאות אם אתם מועמדים מתאימים להשתלת שיער.

מי נחשב כמועמד מתאים להשתלת שיער?

גברים ונשים בכל הגילאים עשויים להימצא מועמדים מתאימים להשתלת שיער, בתנאי שיש להם כמות מספקת של שיער בריא על הקרקפת, שניתן להשתיל לאזור המקריח; ואפשרות להצמיח שיער באזור הדליל של הקרקפת.

במהלך התייעצות ראשונה עם מנתח השתלות שיער, ניתן לקבוע אם למטופל או למטופלת יש את שני התנאים, ולפני הטיפול המנתח מבצע בדיקת קרקפת יסודית. כדי להבין את הגורמים של נשירת שיער, יש לבצע גם בדיקת דם שבודקת תרחישים בגוף שעשויים לגרום לנשירת השיער.

מה קורה במהלך השתלת שיער?

השתלת שיער נמשכת בין ארבע לשמונה שעות. אם נשירת שיער – פתרונות אפשריים כרוכים בהשתלת כמות גדולה של שתלים, יתכן שהטיפול יימשך זמן רב יותר. המטופלים נשארים ערים במהלך הניתוח וזקוקים להרדמה מקומית בלבד שגורמת לחוסר תחושה של הקרקפת. חלק מהמטופלים נוטלים גם כדור הרגעה קל על מנת שיסייע להם להירגע.

הניתוח מתחיל עם הסרת השערות הבריאות. כדי להשיג תוצאות שנראות טבעי, המנתח עשוי להסיר את השערות הבריאות על ידי חיתוך רצועת עור עם שערות בריאות מהקרקפת, או להסיר שערות בודדות.

חשוב להבין שהציפיות צריכות להיות מציאותיות

חלק מהמטופלים זקוקים להליך שנקרא ביופסיה של הקרקפת, שמתבצעת על ידי המנתח במהלך פגישת הייעוץ.

אם בדיקת הקרקפת והבדיקות הנלוות מצביעות על מועמדות מתאימה להליך השתלת שיער, המנתח ידון עם המטופל לגבי התוצאות להן ניתן לצפות. ציפייה לשיער מלא אינה ריאלית, אבל זו יכולה להיות המטרה.

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן