נפרדים בהלם מהמורה שהפכה למנהלת אהובה " הובילה דורות של תלמידים "

דליה רחמים, צילום: דוברות עיריית אשקלון

משרד החינוך ומנהל החינוך בעיריית אשקלון נפרדים היום בכאב מהמורה שהפכה למנהלת אהובה רחמים מנשות החינוך הבולטות והמשפיעות בעיר; שימשה בתפקידים רבים במערכת החינוך העירונית ובשנים האחרונות ניהלה את מקיף ה' דרכא

מהוותיקות בתחום החינוך בעיר אשקלון

דליה רחמים, צילום: דוברות עיריית אשקלון
דליה רחמים, צילום: דוברות עיריית אשקלון

אנשי צוות, הורים, וגורמים במנהל החינוך בעיריית אשקלון קיבלו בהלם את ההודעה של דליה רחמים, אשת חינוך מהוותיקות והמשפיעות באשקלון, דפורשת לגמלאות לאחר ארבעה עשורים של פעילות חינוכית בעיר. במהלך שנותיה הרבות שימשה כמורה לעברית, כמנהלת חטיבת הביניים בבית הספר אורט ע"ש הנרי רונסון ובתפקידה האחרון ניהלה בהצלחה רבה את מקיף ה' דרכא בעיר. בשנות כהונתה בית הספר הגיע להישגים יפים ומרשימים ברמה המקומית והארצית, מבחינה הישגית וערכית. רחמים תמשיך בתפקידה עד 31.08.24.

דליה רחמים אמרה היום: "לאחר 14 שנים בתפקיד מנהלת מקיף ה' דרכא, 10 שנים בתפקיד מנהלת חטיבת הביניים ברונסון ומורה לעברית אני חותמת 40 שנה במערכת החינוך. לכל זמן ועת – גמלה החלטה בליבי לממש את זכותי לפרישה לגמלאות. נפלה בחלקי הזכות לייסד בית ספר גדול ואיכותי ולנהל אותו באווירה טובה ומאפשרת, בשאיפה להעצמה ובשיתוף פעולה מיטבי של ההורים, של התלמידים ושל הצוות החינוכי.

אני יוצאת לדרך החדשה שלי בשמחה – שמחת החינוך, ומאחלת שבית החינוך שייסדתי ימשיך לשגשג ולקדם דורות של תלמידים. שלמי תודה והערכה לעיריית אשקלון, למשרד החינוך ולרשת דרכא על האמון שקיבלתי כמנהיגה חינוכית".

למרות שלאישה יש רנ"ב איברים בניגוד לגבר גלאם אמר היום: " אשת חינוך בכל רמ"ח איבריה "

ראש העיר, תומר גלאם: "דליה היא אשת חינוך בכל רמ"ח איבריה, היא משפיעה, היא מנהיגה, היא מורה לחיים. בכל תפקיד אותו מילאה, היא עשתה זאת בהצלחה רבה ותמיד בלטה בנוף החינוכי העירוני, תוך התווית מדיניות חינוכית פורצת דרך, מתקדמת וחדשנית שרואה לנגד עיניה את טובת התלמידים והצוותים החינוכיים. בזכות אלו הצליחה דליה להוביל את בתי הספר למצוינות ערכית, הישגית ולימודית ועל כל אלו אנחנו מודים לה מעומק הלב. דליה היקרה, שתזכי לנחת, בריאות והצלחה גם בגמלאות".

ד"ר גיל פרג, מנכ"ל רשת דרכא: "רשת דרכא מצדיעה לגב' דליה רחמים על כיהונה כמנהלת בית הספר במשך ארבע עשרה שנים בתפקיד מנהלת מקיף ה' דרכא עם הודעתה על פרישה לגמלאות. מבית ספר קטן וצומח הפך בניהולה להיות אחד מבתי הספר הגדולים והמובילים בישראל בהיבטים אקדמיים, ערכיים וחברתיים. אנו מבקשים להודות לגב' רחמים על המסירות האינסופית ועל המנהיגות מעוררת ההשראה. רשת דרכא, בשיתוף מנהיגות העיר אשקלון ומשרד החינוך, תמשיך ללוות את הצוות החינוכי של בית הספר גם בעתיד על מנת להמשיך ולקדם את תנופת המצוינות של בית הספר גם בעתיד".

יובל זוזט: " הובילה תודעה שרווחת היום "

יובל זוזט, ראש מינהל חינוך ותנו"ס הודה לדליה על תרומתה ארוכת השנים במערכת החינוך העירונית, הן בתפקידה כמורה וסגנית בתיכון רונסון והן כמנהלת מקיף ה דרכא אשקלון. "דליה הובילה באמירתה הניהולית את התודעה שרווחת כיום בתיכוני העיר, שבתיכון צריכים להכיל ולראות את התלמיד הבודד, צרכיו ויכולתיו ובמקביל לקדם חשיבה על המערכת החינוכית כולה כיצירתית, פורצת דרך וייחודית. כל זאת תוך חתירה והגעה להישגים נפלאים ברמה העירונית והארצית".

ראש המינהל הוסיף שהוא משוכנע שדליה תמשיך ותתרום מיכולותיה וניסיונה רב השנים למערכת החינוך העירונית ואיחל לה המשך נחת ממשפחתה והצלחה בכל מעשה ידיה.

מחוז דרום במשרד החינוך מודה לגב' דליה רחמים על ארבעה עשורים בהם גילתה מנהיגות חינוכית והובילה דורות של מחנכים ותלמידים להצלחה. דליה הובילה תהליכים ארגוניים ופדגוגיים מעוררי השראה לכל אורך שנות ניהולה, במאור פנים, בנפש חפצה ובדרך ארץ. "אנו מאחלים לה פרישה נעימה לגמלאות והמשך עשייה משמעותית".

תגובה אחת

  1. אתם מבינים מה הדבר הראשון שעובר בראש כשקוראים את צירוף המילים ״נפרדים בהלם״?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן