אשקלנייעס

אסון הלילה באשקלון: בן 13 נפצע באורח קשה

טרגדיה באשקלון: נער בן 13 במצב קשה לאחר נפילה מגובה

ניידת טיפול נמרץ וניידת משטרה בכניסה למיון במרכז הרפואי ברזילי. צילום: אודי דוד בן דוד
ניידת טיפול נמרץ וניידת משטרה בכניסה למיון במרכז הרפואי ברזילי. צילום: אודי דוד בן דוד

לילה של אימה באשקלון, לאחר שגם אתמול שוטרים הגיעו לשכונת עיר היין בעקבות אירוע פלילי ברצף האירועים החמורים שמתרחשים באשקלון לאחרונה, הערב שוב סירנות נשמעו באשקלון לאחר שהתקבל דיווח לפיו נער בן 13 נפצע באורח קשה בראשו לאחר שנפל מגובה של כשני מטרים במהלך משחק עם חבריו במבנה ציבורי באזור רמת אשכול. האירוע הטראגי התרחש אמש בשעות הערב, והנער פונה במצב קשה למרכז הרפואי ברזילי בעיר.

משחק תמים שהפך לסיוט

בשעה 21:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על הנפילה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את הנער שרוע על הרצפה, כשהוא סובל מחבלת ראש קשה ומצבו מוגדר קשה. הצוותים העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו במהירות לבית החולים, שם הוא מאושפז כעת במחלקה לטיפול נמרץ.

פינוי בהול לברזילי

חובש רפואת חירום במד"א, מישל יורובסקי, שהיה בזירה, תיאר את המראות הקשים: "בזמן ששיחק במקום ציבורי עם חבריו, נפל מגובה של כ-2 מטרים על הרצפה. כשהגענו אליו הוא שכב על הרצפה בהכרה מעורפלת כשהוא סובל מחבלה בראש. הענקנו לו טיפול רפואי, ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

האירוע המצער מעלה שוב את הסכנות הכרוכות במשחק במבנים ציבוריים, במיוחד במקומות גבוהים. חשוב להקפיד על כללי הבטיחות ולהימנע מסיכונים מיותרים, כדי למנוע הישנות של טרגדיות כאלה.

Exit mobile version