ניסיון חיסול ובלוני נפץ – כל הפרטים על מה שקרה הבוקר באשקלון

הבוקר אירע באשקלון ניסיון חיסול, כשעל פי החשד, מטען הוצמד לרכב שחנה בשכונת ברנע.

המטען, שהוצמד שעמד לצד רכב הנמצא בבעלות אישה בחודש השביעי להריון שחנתה במקום 10 דקות לפני הפיצוץ, החריד תושבים רבים בשכונה.

על פי החשד, המטען הוצמד לרכב אליו דמות היתה אמורה להכנס, ולמרות שלא מדובר באחת הדמויות המוכרות יותר, במשטרה חוששים שיש מי שניסה לפגוע בה.

צילום: רונית ק.

אחת השכנות אמרה לנו היום: " זה היה פיצוץ חזק. ממש פחדתי, חשבנו שמדובר בטיל או משהו כזה. "

עוד היא הוסיפה: " תוך כמה דקות כבר היו כאן המון כוחות משטרה וכל רגע באו עוד ועוד שוטרים ואף אחד לא היה מוכן להסביר לנו מה קרה רק הרחיקו את כולם מהמקום. "

נזכיר שרק לפני חודש היה מקרה נוסף של ניסיון חיסול באשקלון, כשמטען שהוצמד לרכב שנסע בשכונת נווה דקלים התפוצץ תוך כדי נסיעה, וכעבור שבועיים ניסיון חיסול נוסף נרשם באחד היישובים בסמוך לקרית גת.

גל שמועות שטף עת העיר אחרי הפיצוץ ובין היתר היו מי שטענו שייתכן ומדובר בבלוני נפץ אך במשטרה הזימו את השמועה ומסרו בנוגע לאירוע שהמשטרה פתחה בחקירה.

מוקדם יותר, זרי בלונים המחוברים למטענים נחתו ברחבי אשקלון, ובמשטרה ביקשו להזהיר את ההורים והילדים ומסרו: "כוחות משטרה הוזעקו בעקבות דיווחים אודות בלונים שנחתו באיזור עיר אשקלון,

ואליהם מחובר חפץ חשוד. למקומות נחיתת הבלונים הוזעק גם חבלן המשטרה והשטח נסגר עד לסיום טיפול זהיר ומקצועי שיסיר את הסיכון מהחפץ.

לאור מספר אירועים מסוג זה בימים האחרונים, אנו שבים ומזכירים לציבור- בכל מקרה בו מבחינים בחפץ חשוד, יש לדווח מיד למשטרת ישראל בטלפון 100.

חל איסור לגעת בחפץ, ויש להרחיק סקרנים עד הגעתם של שוטרי משטרת ישראל למקום.

חבלני המשטרה הם המוסמכים לטפל בחפצים חשודים וברשותם ציוד מיגון מקצועי ומתאים לכך. "

המטען שחובר לצרור הבלונים. צילום: דוברות משטרת ישראל

 

כמו כן, ראש העירייה תומר גלאם מסר: "אל תוך המציאות הביטחונית המורכבת והקשה, עמה אנו מתמודדים בעיר בשנים האחרונות, מצטרף, לצערי הרב, גם טרור הבלונים, לאחר ששני צרורות בלונים אותרו לפני זמן קצר במרחב העיר.

זו מציאות שאסור לנו להשלים איתה. אני רוצה להודות לכוחות הביטחון על פעילותם המהירה, הזהירה והמקצועית לנטרול ולפינוי הצרורות ללא נפגעים.

תושבים יקרים, העירנות שלכם קריטית גם במקרים כאלה. אם נתקלתם בחפצים חשודים שכאלה, שמרו מרחק, דווחו למשטרה ותנו לאנשי המקצוע לבצע את עבודתם. זכרו, משמעת אזרחית מצילה חיים."

רה"ע תומר גלאם, צילום: אלדד עובדיה/ דוברות עירית אשקלון

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן