נותרו יומיים בלבד להגרלת ספר התורה המפואר של יד לאחים

יומיים אחרונים להגרלה המסורתית של יד לאחים על ספר התורה

ספר התורה שיוגרל ביום שני הקרוב ד' סיון יהפוך לרשותו הבלעדית של הזוכה בו  הזוכה יקבל מימון מודעות והוצאות תהלוכת הכנסת ספר התורה לבית הכנסת הקרוב לליבו  מהמוקד הטלפוני של יד לאחים מבקשים מהציבור להקדים להירשם להגרלה ולא להמתין לשעות הלחץ

זו השנה ה-14 ברציפות שבה יד לאחים עורך הגרלה על ספר תורה מהודר ומפואר והמוני פניות של יהודים מכל העולם מציפים כל העת את המוקד המיוחד להרשמה להגרלה על הפרס החשוב ויקר הערך.

כמו בשנים קודמות, במסגרת הזכייה הגדולה בספר תורה, יזכו העולים בגורל במימון העלות של מודעות רחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, ואפילו במימון התהלוכה לבית הכנסת שאליו יבחרו להכניס את הספר.

ממוקד ההרשמה הטלפוני של יד לאחים נמסר על פניות מרגשות ביותר שהגיעו אליו בימים האחרונים. כך למשל, פניות מרגשות הגיעו ממשפחות שיקיריהן נרצחו בשמחת תורה או שנפלו בקרבות בעזה. הללו הצטרפו להגרלה והביעו תקווה כי אכן יעלו בגורל ויכניסו את הספר לע"נ יקיריהן הי"ד.

פניות נוספות הגיעו מבני משפחות רבים שמבקשים זה זמן רב להנציח את זכר יקיריהם בספר תורה מהודר. הללו התארגנו במשותף, כשהם מגייסים לשם כך את כל בני המשפחה המורחבת, במטרה להגדיל את סיכוייהם בזכייה הגדולה.

 

בארגון הפעילים מדגישים כי מלבד האפשרות לזכות בספר התורה, הנרשמים להגרלה יהיו שותפים גם במצווה הנדירה של 'פדיון שבויים' שעורך הארגון להצלת הנשים והילדים מהכפרים הערביים ולהשבתן של נשמות יהודיות אובדות מציפורני המיסיון לאלוקי ישראל.

"למרות הגדלת מספר הקווים והטלפניות, הציבור מתבקש להתקשר מוקדם אלינו ככל האפשר, הן בשל מספר המצטרפים המוגבל והן בשל הלחץ הצפוי בימים הבאים" אומרים במוקד, ומבקשים להדגיש עוד כי "ההרשמה להגרלה תיסגר ביום שני  בשעה 20:00 בדיוק – שעתיים לפני מועד ההגרלה, ועקב הלחץ הגדול הצפוי על הקווים שלנו, הציבור מתבקש להתקשר מוקדם ככל האפשר".

להשתתפות בהגרלה חייגו ליד לאחים 9234* או כנסו לאתר הארגון.

 

אחד הזוכים בהגרלה של יד לאחים משנים קודמות. (קרדיט יד לאחים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן