נותנים לילדים גישה לאינטרנט? פרשה מזעזעת מאשקלון: קטין בן 17.5 מאשקלון נעצר לאחר שהתעלל באמצעות הפורטנייט ב 2 קטינים אחרים, גרם להם לאכול צואה ולחתוך אצבעות וזה לא הכל:

אין גבול לתחתית אליה מסוגלים להגיע קטינים הנחשפים לרשת האינטרנט, גם המפוקח, בין היתר באמצעות משחקי מחשב.

למרות אזהרות רבות מצד אנשי מקצוע, מסתבר שיש מי שממשיכים לתת לילדיהם מכשירים מסוג סמארטפון או שימוש באינטרנט הביתי ללא השגחת מבוגר, והיום המשטרה התירה לפרסום פרשה מזעזעת במעורבות קטין מאשקלון.

הקטין עצור כבר שלושה שבועות לאחר שנפתחה חקירה בה התברר כי הוא התעלל לאורך זמן בשני קטינים אחרים באמצעות משחק בשם פורטנייט לאחר שנוצר ביניהם קשר.

באחד המקרים שהתרחש לפני כחודש,  פנה אל החשוד ברשת בחור צעיר תושב הדרום שהנו בעל מוגבלות שכלית

החשוד החל לשחק עמו ולאחר שרכש את אמונו, נטל ממנו בתחבולה את פרטי המשתמש שלו למשחק, וכשזה דרש את פרטיו בחזרה החל החשוד לסחוט אותו באיומים, תוך שהוא משדל את אותו חסר ישע לפצוע את עצמו עם סכין עד זוב דם , לאכול את הצואה של עצמו , לשתות את השתן של עצמו, לחתוך את אצבעות ידיו ולדקור את עצמו בבטן, תוך שהוא אומר לו "תתאבד" ומאיים עליו שהוא יהרוג אותו וישלח עליו אנשים שייפגעו בו.

ללא השגחת מבוגר, ילד משחק פורטנייט באינטרנט, אילוסטרציה, לילד אין קשר לכתבה. צילום: 11333328 from Pixabay

במקרה אחר שהתרחש בסוף חודש אפריל, שידל החשוד קטין אחר, כבן 12 תושב הדרום, להעביר לו בתחבולה כספים ופרטי חשבון בנק של הוריו, אז נטל החשוד במרמה 2000 שקלים מחשבון הבנק של האם באמצעות משיכה ללא כרטיס,
התקין אפליקציה של בנק בו התנהל חשבון האם וניסה להעביר לחשבונו סכום של 48,000 שקלים.

בשני מקרים נוספים פרסם פוסטים משפילים אודות 2 קטינים, פוסט אחד אודות קטין שלטענתו הנו פדופיל עם תמונה ופוסט נוסף אודות קטינה שלטענתו הנה עוקצת כרטיסי אשראי .

כמוא החשוד נעצר לפני כשלושה שבועות על ידי מחלק נוער באר שבע ומעצרו הוארך מעת לעת ואתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע.

גורם במשטרה הוסיף: " אנו פונים להורים לגלות ערנות בנעשה בקרב בני הנוער ולדווח בכל אירוע חריג".

ילדים בסמארטפון. למצולמים אין קשר לכתבה. צילום אילוסטרציה: Peggy und Marco Lachmann-Anke from Pixabay

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן