מת מצווה כולם קרוביו: מי ישחרר אותם לקבורה ומי יגיד קדיש? 2 ערירים מאשקלון נמצאים באבו כביר, אחד מהם כבר מיום שישי, כל הפרטים

בוריס גורונוק, תושב אשקלון רכב על אופניים ביום שישי האחרון ותוך כדי נסיעה הוא פגע בדלת רכב שנפתחה לפתע.

בוריס נפל מהאופניים, וכתוצאה מהנפילה הוא נפגע באורח קשה ולאחר טיפול מהיר בזירה של כונני 'איחוד הצלה' ו'מגן דוד אדום' הוא פונה למרכז הרפואי ברזילי בעיר.

זירת האירוע, צילום: דוברות איחוד הצלה

מיכאל ראשיד ושי ליכטמן, חובשים באיחוד הצלה שטיפלו בזירה סיפרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופניים חשמליים.

הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לרוכב האופניים החשמליים שנפצע באורח קשה. לאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי ברזילי שבסמוך".

לאחר פינוי הפצוע. צילום: דוברות איחוד הצלה

 

כעבור זמן קצר, יצאה הודעה מברזילי על פטירתו והוא הועבר למכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם הוא שוהה עד היום.

אנשים טובים מהעיר שהכירו את בוריס סיפרו למערכת שרעייתו נפטרה לפני כשמונה חודשים ומאז הוא נותר לבדו ולאחרונה החל להעזר במטפלת.

לבוריס לא היו ילדים והוא נפטר ערירי וממידע שהגיע למערכת האתר עולה שהחברה האחראית על המטפלות יחד עם האנשים שליוו אותו ואנשי מחלקת הרווחה בעיריית אשקלון פועלים על מנת לבדוק כיצד ניתן לשחרר אותו ולהביא אותו לקבורה בהקדם.

כמו כן, גם תושב העיר דוד אלטרץ שנפטר אתמול, הגיע היום למכון לרפואה משפטית באבו כביר ובארגון 'זק"א – חסד של אמת' מלווים אותו ואת מכריו עד שיבוא לקבר ישראל.

בעוד האשקלונים נמצאים עדיין באבו כביר, חבריו של דוד, שפעל רבות למען ילדים בארגון אקי"ם מחכים לראות מתי ישחררו אותו לקבורה ומתארגנים למניין יהודים שיגיעו ללוותו בבית העלמין באשקלון.

הבניין בו נמצא אלטרס ע"ה. צילום: דוברות זק"א

כאן באשקלנייעס נמשיך ונעקוב ונעדכן במועדי הלוויות ברגע שהמידע יתקבל לטובת תושבי אשקלון והסביבה שיירצו להגיע, להתפלל, ללוות את הנפטרים ולומר עליהם קדיש.

ברזילי אשקלון. צילום: אודי דוד בן דוד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן