משפחה של קטינה מאשקלון: "הכתובת על הקיר – במשטרה מסרבים לקרוא אותה"

הוריה של קטינה מאשקלון, זיהו בערב שבת פורץ בביתם.
שכן שהיה במקום סייע להם ללכוד את הפורץ, אך הוא טען שבת המשפחה הקטינה – שלא הייתה בבית באותה עת – הכניסה אותו לבית ונעלה עליו את החדר.
כשניסו להבין איך זה קרה, שכן הקטינה לא הייתה כלל באזור הבית ואם היה נעול בחדר – איך הצליח לצאת ממנו, הוא התחמק מתשובה וכוחות משטרה שהגיעו לדירה זיהו את טביעות האצבעות של הפורץ על אדן החלון בחדר יחד עם טביעות של סוליות הנעליים שלבש.
עד כאן סיפור שגרתי לכאורה שיכול להתרחש עם כל פורץ או עבריין רכוש שקרן, אך הוא הופך למורכב יותר, מכיוון שמתברר שהפורץ היה בקשר עם הבת הקטינה בעבר אולם היא בחרה לסיים את הקשר ומאז הוא מטריד אותה במספר דרכים. בליל הפריצה הוא ניסה לבדוק אם היא בבית – ואחרי מעצרו התברר כי השאיר בחדרה מאצ'טה, סכין שמפוצה מאוד בפיגועים אותם מבצעים המחבלים ברחבי הארץ, ככל הנראה כדי לפגוע בה.
לאחר שהוגשה תלונה, המשטרה גבתה עדות גם מהקטינה ואמה שחוששת לחיי ביתה אומרת היום שהמשטרה שחררה את הצעיר שעות ספורות אחרי שנעצר והוא כבר הספיק להגיע שוב לאזור הבית בו הם מתגוררים, למרות שבמשטרה הורו לו שלא יגיע לאזור למשך 15 ימים.
עוד טוענת האם כי המשטרה סגרה את התיק והכתובת על הקיר, אבל במחוז דרום במשטרה, לאחר למעלה מעשרים וארבע שעות מהרגע בו פנינו אליהם מסרו לנו תגובה ואמרו ש"בסיום החקירה החומרים סוכמו והועברו לפרקליטות, שם הוחלט על סגירת התיק."
נציין שלטענת המשפחה התיק נסגר מבלי לעבור לגורם אחר והצעיר מסתובב חופשי וביתם הקטינה מאויימת והם חוששים לחייה.
 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן