אדם מוכר בן 60 מאשקלון השתמש ביישומון היכרויות ונסחט באלפי ש"ח

הסכין שנמצאה

סחיטה באפליקציית היכרויות: משטרת אשקלון עצרה 2 חשודים לאחר פעילות עוקץ מתוחכמת

 בפעילות עוקץ מתוחכמת, הצליחה  משטרת אשקלון לעצור שני תושבי העיר בשנות ה-20, החשודים כי סחטו באיומים אדם שעימו התכתבו באפליקציית ההיכרויות.

החקירה החלה בעקבות תלונה שהגיש תושב העיר בשנות ה-60 בתחנת המשטרה באשקלון. לדבריו, הוא ספג איומים מצד אדם שעימו התכתב באפליקציה, לפיו יחשוף בפני משפחתו את נטיותיו אם לא יעביר לו סכומים של מאות ואלפי שקלים. הקורבן סיפר כי כבר העביר פעמיים סכומים של מאות שקלים לחשוד, אך זה דרש ממנו הפעם אלפי שקלים נוספים, מה שהוביל אותו לפנות למשטרה.

שוטרי תחנת משטרת אשקלון פתחו בחקירה ותיאמו עם הקורבן פגישת העברת כסף במקום מוסכם. במקביל, הציבו בלשים באזור במטרה לעצור את החשוד עם קבלת הכסף. לפתעת השוטרים, הגיעו לנקודה שני חשודים שפעלו יחד.

עם קבלת הכסף והסתרתו על ידי אחד מהם, ניתנה פקודת מעצר והשניים נעצרו. בחיפוש על גופו של אחד מהם נתפס סכין וכן הכסף שהועבר. החשודים נחקרו בחשד לסחיטה באיומים והחזקת סכין, והיום יובאו בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

המקרה מדגיש את הסכנות הרבות הטמונות בשימוש באפליקציות היכרויות. חשוב לנקוט בזהירות יתרה בעת יצירת קשר עם זרים ברשת, ולהימנע משיתוף מידע אישי או תמונות פרטיות. משטרת ישראל קוראת לכל מי שסבור שסחטו אותו או ניסו לסחוט אותו באיומים לפנות אליה בהקדם האפשרי.

הסכין שנמצאה
קרדיט: דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה

הלילה: הזמר אדם נפטר – זה מה שביקש לפרסם לאחר מותו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן