משה אטיאס: "לא יעצרו אותי"

תחת הסלוגן "לא יעצרו אותי" הכריז הערב חבר המועצה משה אטיאס על התמודדות לראשות העיר. נוכחות נכבדה של פוליטיקאים בכירים נרשמה במסיבת העיתונאים.

חברי מועצה, עיתונאים ותומכים הגיעו הערב למסעדת "פרנקו" באשקלון, שם הכריז חבר המועצה משה אטיאס על ריצה לראשות העיר בבחירות הבאות. באירוע נרשמה נוכחות פוליטית מרשימה כאשר סגן ראש העירייה לשעבר אפי מור נכח במקום, גם הרב יעקב אביטן הנחשב לדמות אהובה במיוחד בעיר הגיע להצהרתו של אטיאס. חבר המועצה לשעבר חי דהרי כיבד את האירוע בנוכחותו. גם המועמדים למועצת העיר הבאה, מייק אטדגי ודורון נקשרי הגיעו לתמוך באטיאס.

מתמודדים בולטים נוספים הם שבתאי שאל ושמואל נמסדזה ממפלגת 'יד ביד' שהגיעו להביע תמיכה.

אטיאס נשא נאום קצר ובו נימק את הסיבות להחלטתו לרוץ לראשות העיר. "הבנתי שרק כאשר אתה בראש הפירמידה אתה יכול לשנות באמת", אמר המשנה לראש העיר. "עמדתי במטרות שהצבתי לעצמי בתחילת הקדנציה, אבל עם יד על הלב ציפיתי ליותר". את הסיבות לכך שלא עמד בחלק מהמטרות הוא ייחס למצבה של הפוליטיקה באשקלון. "כולם יודעים שמעולם לא חיפשתי קרדיט, אבל חלק מהדברים שרציתי לקדם נעצרו בעיקר בגלל פוליטיקה. כשאני אהיה ראש עיר אני אקדם ואטפח את השותפים שלי, כי ההצלחה שלהם היא גם ההצלחה שלי, וחשוב מכך- של אשקלון". לקול מחיאות כפיים הכריז אטיאס , "לא יעצרו אותי בחינוך, לא יעצרו אותי בספורט, לא יעצרו אותי ברווחה".
אטיאס(34) נחשב לחבר מועצה בולט בחמשת השנים האחרונות, כזה שהולך עם האמת שלו עד הסוף. הוא נבחר כראש סיעת הצעירים והפתיע כאשר הצליח להכניס שני מושבים למועצת העיר. הישגיו הבולטים הם הקמת מרכז הצעירים והשגת היתר למרכז צעירים חדש שייבנה בקרוב. בנוסף דאג לגידול משמעותי במתן מלגות לסטודנטים באשקלון, פתיחת האירועים בחינם לכלל התושבים, העברת החלטת מועצה על הקמת כפר סטודנטים באשקלון ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן