מרפאה אסתטית באשקלון – ד"ר רפאל קזראל

מרפאה אסתטית באשקלון בניהולו של ד"ר רפאל קזראל מומחה מוביל בכל תחום האסתטיקה הרפואית.

רפואה אסתטית היא תחום שבו כל הליך מחייב דיוק גבוה, מיומנות ועדינות, הכל במטרה לקבל את המראה הטוב ביותר שהוא גם מראה טבעי ומתאים לתווי הפנים.

טיפול אסתטי הוא לא רק נראות

לפי דוקטור רפאל קזראל הליכים אסתטיים לא נובעים רק מן הרצון להיראות נהדר ולעמוד בסטנדרטים של יופי אותם מציבה לנו החברה. אלא טיפולים אסתטיים מביאים איתם עוד המון יתרונות נוספים אחרים והם שיפור הביטחון והדימוי העצמי.

להקשיב לרצונות המטופלים ולהקפיד על סטנדרטים רפואיים גבוהים

לא פעם הדרישות של מטופלים רבים אלו דרישות אשר לא הכי נכונות להם. רופא ידע להקשיב לליבו של המטופל, לבחון יחד איתו מהם הרצונות והשאיפות שלו ולהתאים לו את הטיפול הנכון. טיפול נכון הוא לא רק לענות על דרישות המטופל אלא להקפיד על בריאות המטופל ולוודא כי אכן בריאותו נשמרת. בזכות ההקפדה על בריאות המטופל מעל הכל ועבודה עם הציוד המתקדם והאיכותי ביותר ניתן להגיע לתוצאות ברמה גבוה.

המיומנות של ד"ר קזראל בתחום הרפואה מביאה איתה את הבקיאות בכל הנושא שקשור לאנטומיה לרבות אנטומית הפנים, יתרון נוסף שמגיע עם הרקע הרפואי הוא החזקת המזרק ביד יציבה והזרקה מדויקת שאין שני לה. ד"ר קזראל מספק טיפולים : פיסול פנים מתקדם המשלב שיטות עבודה מסורתיות לצד עבודה עם טכניקות מתקדמות, טיפולי עיצוב פנים חולשים על הלחיים, שפתיים, קו לסת, סנטר, פיסול אף וביצוע הזרקת בוטוקס במצח למראה פנים זוהר ורענן.

טיפולי בוטוקס – למי זה מתאים

ראשית נסביר מהו בוטוקס. בוטוקס הוא רעלן אשר מופק באופן סינטטי ונעשה בו שימוש קוסמטי בבני אדם. השימוש הקוסמטי בחומר אינו רעיל והוא פועל בצורה שבה הרעלן הנמצא בחומר גורם להיחלשות השרירים אליהם מוזרק החומר ובכך הוא מפחית את קמטי ההבעה מה שמוביל למראה פנים חלק ונקי. (בוטוקס הוא שם מסחרי של החומר בוטולוניום טוקסין)

הטיפול בבוטוקס יכול להתאים לכל מי שרוצה לטפל בבעיות אסתטיות וטיפול בקמטים באזורים שונים בפנים.

למי הטיפול אינו מתאים ? טיפול בוטוקס אינם מתאימים לנשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הסובלים ממחלות נירולוגיות ולפני כל ביצוע הזרקה במרפאת ד"ר קזראל נערך שאלון שבו בודקים את מצבו הרפואי של כל מטופל לפני ביצוע ההזרקה.

בוטוקס – לא רק טיפול בקמטים

טיפולי בוטוקס אינם מביאים איתם רק את היתרון של טיפול בקמטים בעור הפנים, אלא הם מביאים איתם יתרונות נוספים כמו : טיפולי בוטוקס עוזרים להפחית את ההזעה במצח, כמו כן ניתן לבצע טיפול בהזעת יתר באמצעות בוטוקס, אם סובלים מחיוך אשר חושף את השיניים יותר מידי ניתן לטפל גם בבעיות אלו באמצעות הזרקת בוטוקס.

איזה סוגי בוטוקס קיימים ?

ישנם המון סוגים של בוטוקס, אך הנפוצים ביותר בישראל הם בוטוקס של אלרגן שהוא הבוטוקס המקורי, בוטוקס של דיספורט המיוצר ע"י חברת AMI שהוא בעל יתרון במהירות הפעולה שלו והפיזור המוגבר, שהוא עדיף במרים של טיפול בהזעת יתר.

צילום: ד"ר רפאל קזראל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן