Site icon אשקלנייעס

מרדף רגלי סוער הסתיים במעצר וסגירת העסק: התיעוד שמסעיר את אשקלון

בצהרי היום בעיר אשקלון, שוטרי מחוז דרום נתקלו במרדף רגלי דרמטי אחר שוהה בלתי חוקי, אשר עבד בעסק לשטיפת רכבים וניסה להימלט מהשוטרים

קרדיט: דוברות המשטרה

האירוע התרחש במהלך פעילות יזומה של משטרת ישראל למניעת עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, כחלק מהמאמצים להגברת תחושת הביטחון של תושבי הדרום.

במהלך הפעילות, הבחינו שוטרי הסיור בגבר שניסה להימלט מיד כשהבחין בהם. לאחר מרדף רגלי קצר, הצליחו השוטרים לעצור את החשוד, יליד 2003, ולאחר בדיקה התברר כי הוא שוהה בישראל שלא כחוק. השוטרים עצרו את החשוד והובילו אותו לחקירה, בתומה הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.

במקביל, נעצר גם בעל העסק, בן 40 מהפזורה, בחשד להעסקת השוהה הבלתי חוקי. בנוסף להליך הפלילי, נפתחה חקירה נוספת נגד בעל העסק בחשד לניהול עסק ללא רישיון. בעקבות החקירה, הורה מפקד מחוז דרום, ניצב אמיר כהן, על סגירת העסק למשך 30 ימים, מתוך מטרה להבטיח את שלומם וביטחונם של תושבי האזור.

משטרת ישראל מדגישה כי העסקת שוהים בלתי חוקיים מהווה עבירה חמורה המסכנת את הציבור בהיבטים ביטחוניים ופליליים כאחד. המשטרה ממשיכה לפעול במרץ לאיתורם ומעצרם של שוהים בלתי חוקיים ושל מי שמסייע להם, במטרה למנוע פגיעות פוטנציאליות בביטחון הציבור ובמניעת עבירות פליליות.

צפו בסרטון המרדף בלחיצה כאן

קרדיט: דוברות המשטרה

 

 

 

 

Exit mobile version