מנהלות חדשות לבתי הספר היסודיים חמ"ד עיר היין, חמ״ד אגמים ורמב"ם

מנהלות חדשות לבתי הספר היסודיים חמ"ד עיר היין, חמ״ד אגמים ורמב"ם: מירב עטיה נבחרה לנהל את בית הספר היסודי החדש חמ"ד עיר היין, מירב סעדון נבחרה לנהל את בית הספר חמ"ד אגמים וליאת רביעי נבחרה לנהל בית הספר רמב"ם – בכך תחליף את יצחק בריגה אשר פורש לגמלאות

עיריית אשקלון באמצעות מינהל החינוך והתנו"ס מבצעת בימים אלה שיבוצים אחרונים לניהול בתי הספר היסודיים והתיכוניים בעקבות פתיחת בתי ספר חדשים ופרישה של מנהלי בתי ספר אחרים לגמלאות. בתוך כך, הוחלט השבוע על מינוי שלוש מנהלות חדשות לשלושה בתי ספר יסודיים.

מירב עטיה, נבחרה לנהל את בית הספר היסודי החדש חמ"ד עיר היין. עטיה הינה אם לשישה ילדים, בעלת ניסיון של 18 שנים במערכת החינוך והיא בעלת תואר ראשון ותואר שני בחינוך מיוחד וקורס עתודה ניהולית. כמו כן, שימשה כמרצה במכללת הרצוג בתחום הקניית קריאה וצמצום פערים לימודיים.

כאמור, עטיה תשמש כמנהלת בית הספר חמ"ד החדש בשכונת עיר היין שיהיה בית ספר צומח החל מכיתה א' ויפתח בשנת הלימודים הקרובה תשפ"ד.

בנוסף, נבחרה מירב סעדון לנהל את בית הספר חמ"ד אגמים. סעדון, אם לשבעה, תושבת העיר, בעלת ותק של 31 שנים במערכת החינוך, מתוכם שבע שנים בניהול בית ספר.

סעדון בעלת תואר ראשון ושני בחינוך, בוגרת תוכנית המנהלים 'אבני ראשה' מילאה במהלך שנותיה במערכת החינוך מגוון תפקידים ביניהם: חינוך כיתה, ריכוז פדגוגי, ריכוז תקשוב, הערכה ומדידה בית ספרית , תפקידים בהם הובילה תהליכים חינוכיים וקידום שותפויות בקהילה.

סעדון תחליף את ליאת רביעי אשר עוברת לנהל בשנת הלימודים הקרובה את בית הספר רמב"ם במקום יצחק בריגה אשר פורש לגמלאות לאחר עשרות שנים כמנהל במערכת החינוך של אשקלון.

לדברי ראש מינהל חינוך ותנו״ס, יובל זוזט: "מערכת החינוך העירונית עוברת שינויים כל העת וזאת על מנת להתאים את צרכי התלמידים וצרכי המערכת וליצור הרמוניה שתוביל את ילדי אשקלון להישגים הראויים. אני מאחל למנהלות הצלחה רבה בתפקיד החדש שלהן ומאמין כי הן יעשו הכל על מנת לטפח ולדאוג לרווחת התלמידים ולהישגיהם. שתהיה לכולנו שנת לימודים מוצלחת, פורייה ומלאה בעשייה מוצלחת."

מנהלת בית הספר הנכנסת, מירב עטיה אמרה: "הרב אברהם יצחק הכהן קוק כתב כי עיקר מטרת החינוך היא "לעשות את האדם טוב וישר" -וזוהי מהות עבודתו של האדם כל ימי חייו. מביאה עימי חזון חינוכי של אהבת עם ישראל, ארץ ישראל על פי תורת ישראל, תוך למידת ערכים, אחריות אישית, מעורבות חברתית ודבקות בכלל הגדול של "ואהבת לרעך כמוך". לצד חינוך לערכים, רואה ערך עליון במצוינות פדגוגית.

שאיפתינו החינוכית היא להכין את תלמידנו באופן המיטבי ביותר להצלחה לימודית בשנות היסודי והן ללמד ולהעניק כישורי חיים להמשך חייהם. רואה בהן האנושי והכשרת הצוות, כשותפים בהובלת ביה"ס וקידום רווחתם האישית והלימודית של התלמידים. מאמינה בהצמחתו של בית הספר כעוגן משמעותי בקהילה.

זאת תוך טיפוח ערכים המבוססים על כבוד הדדי, יחס אישי, אמון ,הקשבה ואמפתיה. ברצוני להודות לגב' אביה ורטנשלג מפקחת בית הספר, ליובל זוזט, ראש מינהל חינוך ותנו"ס ולגב' סוזי לויאן, מנהלת אגף חינוך יסודי, על הבעת האמון. יהי רצון, בע"ה, נראה ברכה בעמלנו בעבודת הקודש של החינוך".

מנהלת בית הספר חמ"ד אגמים הנכנסת, מירב סעדון הוסיפה: "לעסוק בחינוך זו זכות וגם חובה קדושה, הכוללת מחוייבות ללומד מתוך שאיפה לבניין החברתי.
אני מאמינה כי לכל אחד יש כשרון ועלינו לאפשר לכל פרט לבטא את הייחודיות שבו ולהאיר.

אני רואה בביה"ס, בית חינוך, המהווה מקום מוגן ובטוח לצמיחה אישית. כך שכל תלמיד ילמד בסביבה בטוחה ומוגנת, כזו שתעניק לו את האפשרות לגדול! לגדול באמונה, בערכים, במיומנויות וידע. יחג עם רכישת כלים לפיתוח זהות מתוך קשר אישי משמעותי ודוגמא אישית.

מאמינה כי, יש לאפשר לתלמיד למידה מתוך שמחה, סקרנות ועניין. אני שמחה להצטרף לנבחרת החינוכית בעיר מגוריי, אשקלון. אני מודה על האמון והזכות שנתנו בידיי. יחדיו, בע"ה, נעשה ונצליח."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן