ח"כ מיכאלי תובעת את תומר גלאם על דבריו

ח"כ מרב מיכאלי מאיימת לתבוע את ראש עיריית אשקלון תומר גלאם בגין לשון הרע

שרת התחבורה לשעבר טוענת שגלאם הפיץ עליה שקרים בוועידת מרכז השלטון המקומי, לפיהם לא העבירה כספים לאשקלון בתפקידה כשרה. מיכאלי דורשת התנצלות פומבית ותרומה של 50,000 ש"ח למטה המשפחות להשבת החטופים והחטופים.

ח"כ מרב מיכאלי, שרת התחבורה לשעבר, שלחה מכתב התראה לפני תביעה לראש עיריית אשקלון תומר גלאם, בגין פרסום לשון הרע. זאת בעקבות דברים שאמר גלאם בוועידת מרכז השלטון המקומי 2024, בהם טען שמיכאלי לא העבירה כספים לעיר אשקלון בתפקידה כשרה.

גלאם אמר:

"אני יכול לומר לך, שלפניה שירתה שרה, מרב מיכאלי, שנתנה הנחיה ברורה למשרדים שלה, בגלל שאני ליכודניק, לא להעביר אפילו את הכסף השוטף לאשקלון". עוד הוסיף כי "לא עברו כספים שאושרו, וגם החלטות ממשלה שנקבעו, עצרו את כולם כל התקופה שהיא הייתה."

מיכאלי דוחה את טענותיו של גלאם מכל וכל. היא טוענת שבתפקידה כשרה נפגשה עם גלאם, ללא קשר להשתייכותו הפוליטית, ואישרה לקדם את ההסכם התחבורתי לפיתוח העיר בהיקף כספי של מאות מיליוני שקלים, שכלל את בנייתה של תחנה מרכזית חדשה בעיר.

מיכאלי דורשת מגלאם להתנצל פומבית על דברי השקר שהפיץ עליה, וכן לתרום 50,000 ש"ח למטה המשפחות להשבת החטופים והחטופים.

במכתב התראה כתבה מיכאלי:

 "ערי הליכוד בפריפריה קיבלו בתקופתי תקציבים שממשלת נתניהו-רגב המושחתת והשקרנית לא השקיעה בהן מעולם. אין לי שום כוונה לאפשר לימין המסית, המושחת והשקרני לגרום לכולןם לחשוב שכולנו באנו בשביל הכסף, הכח והכבוד. אני אמשיך להיאבק על האמת, על שירות ציבורי ראוי ובלי קומבינות, כמו שמגיע לאזרחיות ואזרחי ישראל."

טרם ידוע כיצד יגיב גלאם למכתב ההתראה.

אילוסטרציה. תומר גלאם. צילום: סיון מטודי ואלדד עובדיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן