מחריד!!! פירות ההסתה נגד יהודים שוב מחלחלים באשקלון, טלית עם כתובת נאצה הונחה בכניסה לכולל אברכים, צפו:

מחריד, פירות ההסתה שוב מחלחלים באשקלון, טלית עם כתובת נאצה הונחה בכניסה לכולל אברכים.

כולל 'אמת לדוד' ברחוב ההסתדרות מול 'אהל משה' הוא כולל מוכר באשקלון, אליו מגיעים רבים לשמוע שיעורי תורה ולקיים פעילות של חסד.

אברכי הכולל, הינם אנשים צנועים העוסקים בתורה ובהפצתה ובשעות הערב מגיעים תושבים נוספים לשיעורי תורה במקום ונהנים בכיף משיעורי תורה ועוד.

למרות השקט המצוי במקום, האברכים הזדעזעו לגלות את הטלית עם כתובת הנאצה שהונחה על ספסל בפתח הכניסה למקום.

נזכיר שבעבר כבר היו מקרים בעיר של ריסוס צלב קרס, כתובות נאצה ועוד, וכתות המיסיון פועלים רבות באשקלון, לעיתים בסיוע של גורמים שונים תמורת כסף במטרה לנסות וחלילה לפגוע ברוחניות של היהודים.

כמו כן, נרשמו בעיר בעבר גם תקריות על רקע אנטישמי וכעת מתברר שההסתה החדשה השכם והערב בכלי התקשורת נגד החרדים עושה את שלה ופירות הביאושים של צופי כלי התקשורת רווי ההסתה נגד עם ישראל, עשו את שלהם ושלב המעשים כבר כאן.

אלעזר כהן, אברך בכולל אמת לדוד אמר: " כנראה אתמו הטלית הונחה על הספסל שמונח מחוץ לכניסה לבית כנסת.

מישהו חשב כנראה ששמו את זה לגניזה אז הוא הכניס את הטלית לרחבה של בית הכנסת.

בבוקר הגעתי וראיתי את הטלית בתוך שקית ניילון עם מכתב אבל היה כתוב משהו שמפורסם בפייסבוק וצריך להגיד לרבני העיר.

באותו רגע שראיתי את הייתי ממש מזועזע וחשבתי איך חשבתי לעצמי שזה שוב סוג של אנשים שמנסים להתסיס וכאלה במיוחד בתקופה של ההסתה כיום נגד החרדים.

דיברתי עם אחד האחראים בכולל והוא אמר שהוא חושב שהוא יודע מי עשתה את זה אבל לפי הפתק זה נראה שמדובר במישהו שניסה לעורר את העניין הזה. "\

למערכת 'אשקלנייעס' נמסר שטרם הוגשה תלונה בנושא בתחנת אשקלון, ואולי מחכים שמישהו ירים את הכפפה ויפנה למשטרה גם מבלי להגיש תלונה, כפי שאירע במקרים אחרים נגד אנשי השמאל הקיצוני והמשטרה פתחה מיידית בחקירה.

כעת נותר לקוות שמשלב הכיתובים לא יעברו לאלימות פיזית ויבינו שההסתה בכלי התקשורת נגד החרדים הינה מתוזמנת ומכוונת, אך: " הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל" הקב"ה שומר על עם ישראל בכל מצב וכידוע אנו נמצאים רגעים ספורים לפני הגאולה האמיתית והשלימה, וכל הסימנים המובאים בגמרא כבר התרחשו בעם ישראל וכעת נותר רק לחכות לגאולה.

הטלית עם כתובת הנאצה נגד חרדים

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן