מחופשים לשוטרים – נעצרו עבריינים מארגון דומרני בדרך לחיסול

מטען חבלה, ציוד להרכבת מטענים ובו מערכות הפעלה אלחוטיות וביגוד עם סממני משטרה – נתפסו אתמול במסגרת חקירה שמנהלת היחידה המרכזית בלכיש נגד 2 עבריינים שנעצרו בחשד לגביית דמי חסות וסחיטה באיומים של בעלי עסקים.

כחלק ממאבקו המתמשך של מרחב לכיש בעבירות הפשיעה האלימה והחמורה, והמאמץ לסכל ולמנוע פגיעה בחיי אדם ובשגרת חייו של הציבור הנורמטיבי, מזה מספר שבועות, היחידה המרכזית בלכיש ניהלה חקירה סמויה שעניינה חשד לגביית דמי חסות תוך סחיטה באיומים של בעלי עסקים באזור לכיש והמרכז.

במסגרת החקירה הסמויה, חשפו חוקרי הימ"ר את זהותם של 2 תושבי אשקלון בשנות ה 30 שלפי החשד משתייכים לאחד מארגוני הפשיעה, כמי שפועלים במשך תקופה ארוכה והטילו מורא בקרב בעלי עסקים, תוך איומים לפגוע בעסקיהם אם לא יענו לדרישתם ויעבירו לידיהם מדי חודש אלפי שקלים.

צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

אתמול, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי המשטרה את 2 החשודים בעיר אשקלון, ולאחר חיפוש ברכבו ובביתו של אחד מהם, נתפסו מטען חבלה מאולתר, מערכת הפעלה אלחוטית, אמצעים ובהם כדוריות רסס להרכבת מטעני חבלה, אקדח (דמה), ביגוד עם סממני משטרה ואביזרים נוספים ששימוש בהם יכול לייצר מצג של איש כוחות ביטחון.

המטען שנתפס נוטרל ע"י חבלני המשטרה והועבר למעבדות המשטרה להמשך חקירה, נזכיר שבעבר עבריינים מחופשים לשוטרים חיסלו את פנחס בוחבוט במרכז הרפואי שיבא בתל השומר, עשרה ימים בלבד לאחר ששרד ניסיון חיסול אחר באשקלון.

2 החשודים נחקרו כאמור ביחידה המרכזית בלכיש בחשד לעבירות המיוחסות להם, והבוקר הם יובאו בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

צילום: דוברות משטרת ישראל

גורם במשטרה ציין כי מהמידע המצוי בידי המודיעין המשטרתי, עבריינים בדואים הוציאו חוזה על סך של 7 מיליון ש"ח על דומרני, מה שמצטרף לניסיונות של ארגוני הפשע החדשים לתפוס שליטה באזור ולמרות שניתן לחשוב שיש רגיעה מסויימת בעולם התחתון לאחר החיסול של בני שלמה, ההפך הוא הנכון וכעת כל הארגונים מנסים לנגוס בנתח שנשאר מהארגון.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן