מחדל המחבל בברזילי נמשך

מחבל במרכז הרפואי ברזילי. צילום ארכיון: אודי דוד בן דוד

מטופלים במרכז הרפואי ברזילי מספרים לאשקלנייעס משעות הלילה שלמרות שיש מטופלים אחרים במרכז, המחבל קיבל חדר פרטי במקום.

לטענתם, המחבל כלל לא אזוק בעוד עצורים יהודים שמגיעים להתאשפז אזוקים למיטתם ויש עליהם שמירה.

בסמוך לחדרו של המחבל יש חייל אחד בלבד שלא יכול אפילו להתפנות ויש עליו נשק אולם המחסנית לא בפנים.

משעות הלילה אנחנו מחכים לתגובת דובר צה"ל כשהיא תתקבל נפרסם אותה במלואה.

תגובה אחת

  1. *מאחר והוזכרתי בפוסט יש לי הצורך גם החובה להתייחס ולהגיב !
    כמובן שאיני מגיב בשם בית החולים , לתגובה מהם אני מציע לפנות לדוברת בית החולים הגב׳ איילת קדר היא ורק היא מוסמכת להציג ולהגיב בשם בית החולים , אך כפי שציינתי מאחר והוזכרתי אגיב לאחר שבדקתי את הנושא עם הגורמים המקצועיים והרלוונטיים , הנפגע שהגיע לבית החולים הועבר לחדר נפרד מול תחנת האחיות עם שמירה אישית שהחלה עם החיילים ובשלב זה כבר הועברה לידי המשטרה הצבאית , בית החולים פעל ע״פ החוק בדיוק המחייב להקצות חדר לבד למטופל מסוג זה , חשוב להדגיש שגם גורמי הצבא והמשטרה מעורבים בזה והכל נעשה כפי שנדרש !
    המטופל אינו אזוק אך נמצא תחת שמירה אישית וצמודה , יתכן והאיזוק נמנע משיקולים רפואיים גרידא שלא המקום לפרטם !
    באשר לחיילים ששמרו עליו אמש ועד היום , החיילים קיבלו יחס חם ואוהב מאוד גם מצד הצוות המקצועי וגם ממשפחות המטופלים שראו בהם כאחד מילדיהם , לא נחסר שום דבר מהחיילים וכל התיאור שהועלה בפוסט לגבי היחס לחיילים לצערי אינו מדוייק !
    אכן אתמול המחלקה הייתה עמוסה מידיי , זו מחלקה מאוד עמוסה ולשם כך פועל מנהל בית החולים וזועק בכל כוחו להרחיב , להוסיף מיטות וכד׳ , אך עד שעות הצהריים אתמול שוחררו המון חולים ואלו שהיו בפורזדור הועברו אחר כבוד לחדרים שהתפנו !

    גם אני כאזרח מהשורה כואב מאוד שתמונה כזו בה מחבל שפונה לבית החולים ובכסיו נמצאים רימונים מדאיגה מאוד בעיקר לקול הדממה של אותם אלו שצועקים ומתריסים נגד ההנהגה ונגד החיילים שלנו שמוסרים עצמם ! , אין לי ספק שהסיפור יכל להגמר רע מאוד וב״ה שזה נגמר בנס גדול !
    זו בעצם הגדולה שלנו כעם היהודי שהם רחמנים בני רחמנים , ועדיין מגינים בגופנו על צלם אנוש !
    בית החולים ברזילי והעומד בראשו דר׳ חזי לוי מטפל בכל אחד באשר הוא כצלם אנוש ועושה מלאכתו נאמנה , שאר השיקולים הביטחוניים והצבאיים הנם נתונים לדרג המדיני והצבאי ולאנשי השב״כ שיעשו את המוטל עליהם עם שיחרורו של המחבל מבית החולים !
    שבת שלום ובשורות טובות !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן