מזעזע: רופא בברזילי חשוד שקרא לתמוך במחבלים שביצעו את הטבח

צילום מאחד הפוסטים שלכאורה העלה הרופא

חרבות ברזל היום התשיעי: רופא בברזילי חשוד בתמיכה במחבלים

לאחר שתושבים רבים במדינה הזדעזעו מכך שמחבלים שרצחו וטבחו בתינוקות, ילדים נשים וגברים, קשישים וקשישות וחיילים באזור עוטף עזה והודיעו כי הם יגיעו לכל מקום בו מחבלים יקבלו טיפול במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ, מסתבר שייתכן ובקרוב הם יצטרכו להפגין גם נגד אנשי צוותים רפואיים.

מידע שהגיע למערכת אשקלנייעס בשבוע שעבר ונשמר בקפידה העלה חשד חמור לפיו רופא שאמור להעניק טיפול רפואי לפצועים שהגיעו למרכז לאחר שנפצעו בהתקפת הפתע של המחבלים ביום השבת לפני שבוע.

חבריו של הרופא הופתעו לראות את הפוסט המזעזע

הרופא, שנחשב לדי מוכר במרכז הרפואי ברזילי ומועסק בו כבר תקופה ארוכה, מתגורר באחד היישובים בדרום הארץ ולאחר שהמידע שהתקבל במערכת הובא גם לידיעת גורמים בברזילי לצד מידע נוסף שהועבר להנהלת המרכז, הם הופתעו מאוד ודאגו שהמידע ימשיך הלאה אולם למערכת הוא הגיע דרך גורם אחר.

בפוסט שלכאורה העלה הרופא, הוא קורא לעוקביו להתפלל למען המחבלים בעזה תוך שהוא מעלה צילום מהפרות הסדר של המחבלים שמשליכים מטענים ואבנים לעבר חיילי צה"ל על הגדר ברצועה, תמונה שלכאורה צולמה טרם התקיפה הרצחנית בעוטף עזה, שדרות ואופקים.

צילום מאחד הפוסטים שלכאורה העלה הרופא
"התפללו עבור עזה " עם דגל אש"פ וצילום של המחבלים. צילום מאחד הפוסטים שלכאורה העלה הרופא

לא הפעם הראשונה בה רופאים תומכים במחבלים

נזכיר שלפני שנים ספורות, רופא שהועסק במרכז הרפואי ברזילי נהרג בקרבות בסוריה לאחר שהצטרף לארגון דעאש, ולמרות שלא מדובר באותו יישוב בו התגורר הרופא הקודם, ניכר כי הגיע הזמן לבדוק גם את עברם הבטחוני של גורמים שעוסקים בתחום הרפואה ברחבי הארץ.

בעבר גם מורים מיישובים בדרום נהרגו בקרבות בסוריה לאחר שהצטרפו לדעאש בקרבות על אדמת סוריה, אליה הגיעו לאחר שטסו מישראל לטורקיה ומשם המשיכו לסוריה אחרי שגוייסו לארגון הטרור הרצחני.

משרד הבריאות והמרכז הרפואי ברזילי אשקלון מגיבים

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה לפנייתנו כי: " הנושא נמצא בבירור, מנכל משרד הבריאות הודיע על מדיניות אפס סובלנות כלפי כל התבטאות התומכת במעשי הטבח הנוראיים שעלו בחייהם של מאות ישראלים.
עובדי מערכת הבריאות כולה פועלים ויפעלו תמיד יחד על מנת להציל חיי אדם".

מהמרכז הרפואי ברזילי נמסר: " מהמרכז הרפואי ברזילי אשקלון נמסר כי הנושא הועבר לבדיקה בנציבות שירות המדינה "

שר הביטחון בגבול הרצועה: "זו מלחמת בני האור בבני החושך"

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן