מותר לכם להיעזר – לשלוח את הבגדים למכבסה וניקוי יבש

הכביסה מציפה אתכם בתקופה האחרונה? חייבים ניקוי יבש עבור כל החליפות והמעילים החמים לחורף? אתם יכולים להיעזר בשירותי מכבסה וניקוי יבש, להוריד מעליכם את הנטל ולהתרכז במשימות החשובות באמת. מתי צריך שירותי מכבסה וניקיון ומה צריך לדעת לפני שבוחרים חברה כזו? הכנו לכם את כל התשובות.

המשפחה צמחה ואיתה המשימות

ברוך השם יש לכם הרבה ילדים, אך משימת הכביסה הפכה עם השנים להיות מורכבת מאוד, במיוחד בחודשי החורף, אז כולם לובשים חליפות ארוכות וזקוקים לבגדים חמים לאורך השבוע. משימת הכביסה הפכה להיות מורכבת במיוחד וכשערמות הכביסה מצטברות ואתם מוצאים את עצמכם ללא בגדים יבשים ונקיים – הגיע הזמן להיעזר.

למה לשים לב כשמכבסים בגדי חורף

נטל הכביסה בחורף מורכב עוד יותר מהרגיל – יש חליפות רבות אותן צריך לנקות בניקוי יבש כדי לשמור עליהן לטווח הרחוק, יש סוודרים וסריגים אותם יש לכבס בכביסה עדינה וגם יש את הלבנים הרבים אותם יש לכבס בנפרד, בקיצור, מטלה לא פשוטה עבור משפחה מרובת ילדים. אם אתם שולחים בגדים מעורבים אל מכבסה באשקלון תוודאו שהם מקפידים על הפרדה בין סוגי הכביסות ושהייבוש נעשה בהתאם לבד, כדי שתוכלו לשמור על הבגדים לטווח הרחוק.

צילום: Darya Sannikova PEXELS

כשהצורך הוא בחירום

שכחתם את הכביסה בחוץ בסוף השבוע והיא נרטבה לגמרי בגשמים? הייתה לכם הצפה והבגדים התמלאו במים ובוץ ואתם חייבים ניקוי יסודי שלהם? אין ספק שהחורף מציב לנו לא מעט אתגרים בכל מה שנוגע לבגדים, אפילו אוטובוס שעובר לידכם ומשפריץ על החליפה שלכם מים מלוכלכים משלולית יכול להרוס לכם את החליפה, לכן יש להקפיד מיד אחרי מקרה חירום כזה לשלוח את הבגדים לניקוי יסודי בהתאם לצורך של הבגד.

מה אתם צריכים לבדוק לפני שאתם שולחים את הבגדים שלכם לשירותי מכבסה?

יש לא מעט מכבסות באזור אשקלון וכדאי לדעת מה לשאול לפני שבוחרים את האחת שתתאים לכם ביותר. אז קודם כל בואו נדבר על שירות, כי בסופו של דבר הוא אחד הדברים החשובים ביותר. עליכם לוודא שהמכבסה מספקת שירות לאזור שלכם, שהיא מגיעה לאסוף את הבגדים ומחזירה אותם מקופלים, נקיים ויבשים בסיום בזמנים שקבעתם. אתם צריכים לוודא מראש ששירותי האיסוף וההחזרה מתאימים לכם מבחינת זמנים גם כן.

דבר נוסף שכדאי לבחון הוא האיכות – אתם יכולים לבדוק זאת על פי המלצות וגם לבחון באופן חד פעמי את השירות – האם הכביסה מגיעה כשהיא נקייה לגמרי, מקופלת, מגוהצת, נעימה למגע ומריחה נהדר? זה סימן טוב לכך שמדובר בשירות מצוין.

נושא אחרון אותו כדאי לבחון הוא האפשרויות השונות לכביסה במקום – האם מבצעים הפרדה בין הלבנים ובין הבגדים האחרים, האם מכבסים בנפרד סוודרים וסריגים כדי לשמור עליהם והאם יש ניקוי יבש שמאפשר ניקיון של בגדים מורכבים יותר, למשל כמו חליפות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן