מה צריך לקחת לטיול בצפת

קרדיט לתמונות FREEPIK

ארץ ישראל היא בסה"כ מדינה קטנה בגלובוס אולם למרות הגודל שלה היא מחולקת למספר גדול של מחוזות בעלי מאפיינים שונים. עבור תיירים יש בעיקר שני מחוזות מבוקשים אזור ירושלים בירת ישראל, ואזור הצפון האזור המתוייר ביותר הן על ידי ישראלים והן על ידי תיירים מבחוץ. במאמר הזה נסקור מה זה טיול בצפת ומה חשוב לקחת לטיול.

חשיבות אריזת החפצים הנכונים לטיול בצפת

חוויה של טיול מתחילה תמיד בתכנון נכון ולכן יהיה כדאי לדעת מראש להיכן אנחנו הולכים לטייל על מנת שנארוז את רשימת החפצים המתאימה עבורנו. יש מטיילים שאוהבים לאלתר דברים ומסתדרים מצוין גם מבלי להתכונן, אבל עבור רוב המטיילים זה יכול להפריע לחוויה מושלמת של חופשה.

מה לארוז לטיול בצפת

אם אתם יוצאים לצפת לטיול יש בפניכם אפשרויות שונות מה לעשות וזה יקבע כמובן מה עליכם לארוז ולקחת לטיול. אם אתם מתכננים לצאת לנופש ובעיקר להסתובב בעיר, לא תידרשו לנעלי הליכה, אבל כן תצטרכו לוודא שיש לכם את כל הציוד לשהות במקום.

הדבר החשוב ביותר לקחת בחשבון הוא לאיזה לינה אתם יוצאים לינה רגילה או לינת שטח, ככל ומדובר בלינת שטח אין ספק כי הציוד שתצטרכו יהיה מורכב יותר. תצטרכו לקחת אוהל, שק שינה, פנסים לתאורה וכל מה שנדרש לשהות בשטח.

אבל אם אתם שכרתם דירת נופש לחרדים בצפת לא תצטרכו לדאוג לצרכי השינה ולכן הציוד שתצטרכו לקחת הוא בעיקר ציוד לבישול ארוחות אם אתם לא מתכוונים להתבסס על אוכל מוכן שתקנו בחנויות בעיר. בהקשר הזה כדאי לציין שבצפת יש לא מעט חנויות של אוכל מוכן וכשר.

מה המועד שאתם יוצאים לטייל?

סל אריזה של טיול מורכב בעיקר מהמועד בו תצאו, מזג האוויר הוא פרטנר מאוד משמעותי לתכנון נכון של הטיול. אם מדובר במזג אוויר מושלג לא נלך במסלולי הליכה מסוכנים משם אתם עלולים לא לחזור בריאים. מצד שני אם מדובר במזג אוויר נעים אתם בטח תרצו לצאת ולהכיר את המסלולים המיוחדים שיש באזור העיר צפת כמו נחל עמוד ועוד.

יציאה לצפת לשבת

בשנים האחרונות יש לא מעט שמחפשים לצאת לצפת בעיקר לשבתות וחגים. דירות לשבת בצפת הפך לאחד הדברים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות ואם נדייק דירות לשבת בצפת העתיקה. צפת היא עיר שגם אם נצא אליה בשבתות בהם לא נוכל לצאת לכל טיול בגלל שמירת שבת, נוכל למצוא הרבה מה לעשות בעיר העתיקה עיר שמספרת הרבה על ההיסטוריה היהודית העתיקה שחייה במקום.

כלל האצבע – תכנון נכון ומראש של מועד וסגנון הטיול

לסיכום לפני שיוצאים לטיול כדאי לתכנן מראש מהם היעדים על מנת לקחת את הדברים החשובים. אינו דומה טיול בצפת במזג אוויר חורפי למזג אוויר קיצי. אם אתם יוצאים לנופש בצפת מן הסתם תצטרכו ציוד שונה מציוד למי שיוצא ללינה בשטח. טיול בשבת שונה מאוד מטיול ביום חול לשומרי שבת, כלל היסוד הוא שהיערכות נכונה תגדיל את הסיכוי לצאת עם חוויה טובה מהנופש

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן