
אחת לכמה שנים מחליטים מנהלי המשרד כי הגיע הזמן לרענן את נראותו של המשרד ולכן הם מתחילים לתכנן מהלך של שיפוץ המשרד.
חשיבה על נראות חדשה של המשרד
לכל שיפוץ של משרד יש מטרה פונקציונלית אך לא פחות חשוב מכך הוא המראה הכללי של המשרד. קיימת חשיבות רבה לתמונה הראשונית שרואה כל מבקר שמגיע לראשונה למשרד וכיוון שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, שוכרים את שירותיו של מעצב פנים, כדי לחשוב יחד על השילוב המנצח שמתאים למשרד זה ויעניק לו גם פתרונות פונקציונליים וגם יופי רב.
משרדים הבנויים מכמה חדרים
אחת המטרות במשרדים היא לתחום כמה חדרים בגדלים שונים אשר מיועדים לבעלי התפקידים הבכירים כמו המנכ"ל והסמנכ"לים. כמו כן לעובדים מסוימים אשר זקוקים לחדר כדי לעבוד בריכוז מקסימלי כמו לדוגמה מנהלי החשבונות וחשבי השכר. יחד עם מעצב הפנים קובעים כמה חדרים יש לתחום ומה יהיה גודלם.
לאחר מכן מתאמים את הנראות של שאר חלקי המשרד, כמו המבואה, פינת ההמתנה של הלקוחות, מחסן, מטבחון לעובדים, פינת אוכל וכל צורך אחר על פי תחום העיסוק של החברה.
הציוד הקיים במשרדים
כדי לקדם תהליך זה יש לבצע פינוי משרדים מציוד ישן . האופציה הקלה והנוחה ביותר היא לתאם עם חברה שעוסקת בפינוי משרדים ודירות את המועד הנוח ועובדיהם מגיעים ומפנים את כל התכולה הקיימת. כאשר המשרד ריק אפשר להתחיל בשיפוץ המשרד.
לצורך השיפוץ כדאי לבחור אנשי מקצוע מעולים שקיבלתם עליהם המלצות טובות לאור המיומנות והאמינות שלהם. יש לחתום איתם על הסכם שמפרט את כל סוגי העבודות שהם אמורים לבצע, את השימוש בחומרי הגלם על פי התקן הישראלי, מהו לוח הזמנים ואת פירוט התשלומים שמתבצע על פי ההתקדמות בפועל בכל אחד מרבדי העשייה.
אנשי המקצוע המיומנים שנבחרו לשיפוץ המשרד מבצעים את עבודות הבנייה השונות על פי הסדר שנקבע מראש, כמו לדוגמה הוצאת האריחים הישנים, החלפת תשתיות במידת הצורך, שיוף של כל הקירות, תיחום החדרים באמצעות קירות גבס, התקנה של תקרה אקוסטית מרכיבים ארונות חדשים למטבחון, משטחי שיש, ברז איכותי ועוד.
במהלך העבודות הללו מתארגנים מנהלי המשרד לרכישה של הציוד החדש. רהיטים, מחשבים, פרקטים ועוד. המטרה היא שלאחר עבודות השיפוץ והניקיון יותקנו הפרקטים ולאחר מכן אפשר יהיה להתקין את הציוד ולהציב את הריהוט.
כך יחזור המשרד במהירות לפעילות השגרתית שלו.