מה הוא מופע סוגסטיה ?

מה הוא מופע סוגסטיה ?

רוצים לראות מופע מדהים, אשר לא ראיתם עוד אחד כמותו? מופע סוגסטיה הוא מופע בו האומן משתמש בחושיו כדי להפנט את המשתתפים מהקהל. תהליך ההיפנוזיה, הסוגסטיה, כבר עשה שם בדמיונם של בני האדם, מהעבר הרחוק ועד ימינו אנו. אם אתם רוצים לראות מופע מהסוג הזה, אתם חייבים לשמוע עוד.

מה זו סוגסטיה

המחשבות שלנו נראות לנו כמו משהו השייך לנו בלבד. מה יקרה אם נפנה למי שיכול לראות מבעד למחשבות שלנו? זה נשמע כמעט בלתי אפשרי, הרי איך האומן יכול לדעת מה היה השם של הבחורה בה התאהבתי בכיתה ד או מה הספרות של כרטיס האשראי שלי? אבל האמת היא כי הוא יכול. סוגסטיה היא דרך להכניס אדם אחר למאין מצב של 'היפנוזה'. מה שיכול להוביל את המשתתף לבצע שורה של פעולות, כאילו מרצונות החופשי, אלא שאותן מנתב אומן החושים, תוך כדי מופע.

איך הוא עושה את זה?

תראו, מטבע הדברים אנחנו לא יכולים לגלות לכם הכל. אבל אנחנו כן יכולים לספר לכם שיש כמה דברים שהופכים את אומנות הסוגסטיה למשהו שאפשר לראות על במות בכל רחבי העולם. בין היתר, אומן החושים נעזר בכישורים של קריאת שפת גוף ובסטטיסטיקה, כדי לחזות את הצעדים הבאים, של המתנדבים מהקהל. נשמע פשוט נכון? אז זהו, שבשביל להצליח לעשות את זה כמו שצריך, כנראה, אתה צריך להיות קוסם.

למי ההופעה יכולה להתאים?

בעידן שלנו, נדמה כאילו כבר כולם 'ראו הכל'. אבל האמת היא כי אין מי שלא רוצה, במעמקי ליבו, לחזור להיות קצת ילד לעיתים. ההופעה מתאימה למעשה, לכולם. בין אם אתם מחפשים מי שימלא את משבצת האומן באירוע של החברה או הארגון ובין אם אתם רוצים להעשיר את בר המצווה של הילד. היתרון של אומן חושים הוא שמדובר על הופעה ורסטילית היכולה להתאים לכל מצב. קבלת פנים בחתונה, בבר מצווה של הילד, אפילו בתור מתנת יום  הולדת של אחד על אחד, אנחנו מדברים על הופעה שיכולה פשוט, להתאים לכולם. האמינו לנו, אתם צריכים לראות כדי להבין, אין מי שיסתכל בטלפון או יחשוב על משהו אחר, ברגע בו קסם מתרחש מול העיניים, כולם פשוט רוצים לבוא ולראות מה קורה.

ליאור סושרד עשה לו שם בכל העולם

תראו, מה שמתאים למשפחת קרדישיאן מתאים גם לנו. ליאור סושרד כבר הופיע בבית של ג'ניפר לופז ובתוכניות הלייט נייט של קורדאן בלונדון. אפילו באירווזיון זו הייתה הפעם הראשונה, בה נתנו לאומן חושים לשבש את דעתם של המשתתפים בתחרות, בגרין רום. אם אתם רוצים ליהנות מהופעה של פעם בחיים ולחזות בתעלוליו של מי שהפך כבר לסנסציה עולמית, אנחנו חושבים שזה הזמן הנכון ליצור קשר ולבחור את התאריך המתאים.

יש רגעים הנשמרים בזיכרון לתמיד

אנחנו לא זוכרים כל דבר, אבל יש אירועים שנשארים איתנו עוד שנים רבות אחרי שהתרחשו. במקרה הזה, אנחנו רק יכולים להגיד שכל מה שתראו, לא ימחק מזיכרונכם במהירות. אלא ימשיך להדהד גם שנים רבות אחר כך. רוצים לראות את זה בעצמכם? קדימה, צרו קשר עכשיו.

צילום: PIXABAY

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן