מה דעתכם על היוזמה הברוכה – סגרה"ע נקשרי לרה"ע גלאם: "להעביר סכום של 3.5 מיליון ש"ח שכבר לא ינוצל השנה מהספורט לרווחה בעקבות המצב ולכבוד פסח"

סגן ראש עיריית אשקלון והממונה על הספורט והרווחה, דורון נקשרי, ביצע הבוקר צעד שלא ברור אם מישהו עשה בארץ לפניו.

סגרה"ע נקשרי, הממונה כאמור גם על תיקי הספורט והרווחה שיגר הבוקר מכתב לרה"ע גלאם ובו הוא מבקש להעביר מהתקציב שהוקצה לענפי הספורט השונים סכום של 3.5 מיליון ש"ח לאגף הרווחה.

הבקשה מגיעה לצורך סיוע למשפחות בעיר בעקבות המצב הכלכלי בארץ כשברקע מגפת הקורונה ולכבוד חג הפסח.

במכתב המפורט אותו שיגר הבוקר נקשרי לגלאם הוא העלה על הכתב את הסיבות לכך שעמותות הספורט שכבר לא פעילות לא צריכות את התקציב שטרם הועבר אליהן ומנגד את הסיבה שיש להעביר את התקציב לרווחה וכך הוא כותב:

" לכבוד, ראש עיריית אשקלון מר תומר גלאם

א,נ.

מאז חודש ינואר 2019 אני מכהן בתפקיד סגן ראש עיריית אשקלון ( ללא שכר ), מחזיק בתיק הספורט ובתיק הרווחה. מאז מוניתי לתפקידי פעלתי רבות בתיקים אלו על מנת לשרת נאמנה את ציבור התושבים.

לפני כשלושה חודשים, אישרה מועצת העיר אשקלון את תקציב העירייה לשנת 2020 ובכללו תקציב הספורט.

חלק מהתקציב הקלנדרי הועבר לעמותות הספורט לצורכי שכר שחקנים, מאמנים והנהלה, תחזוקת מתקנים, השתתפות באליפויות, רכישת ציוד, אחזקת מועדוני ספורט ועוד, אולם חלק הארי מתקציבי עמותות הספורט נמצא עדיין בגזברות עיריית אשקלון ואמור להשתחרר לטובת העמותות בחודשים הקרובים.

רוצים לדעת כל מה שקורה באשקלון? הצטרפו אלינו לרשת עדכוני אשקלון בלחיצה כאן

בעקבות המצב במדינת ישראל ובעולם כולו והצעדים הננקטים עקב וירוס הקורונה המתפשט, נמצא כי עמותות הספורט באשקלון הוציאו את השקנים, המאמנים ועובדי המנהלה לחל״ת ( חופשה ללא תשלום ) וכי כל ליגות המשחקים במגוון הענפים נפסקו ונעצרו לשנה הקרובה.

אי לכך, איני רואה כל צורך בהעברת תקציבי עתק בשווי מיליוני שקלים עבור עמותות ספורט מושבתות שכוח האדם בהם נמצא בחל״ת, בו בזמן שתושבים רבים בעיר זועקים עקב המצב הכלכלי שנוצר.

בשבוע הבא, נחגוג את חג הפסח התש״פ וכמחזיק תיק הרווחה אני נתקל יום יום, שעה שעה במקרים רבים של משפחות שידם אינה משיגה את צורכי החג.

כסגן ראש העירייה והממונה על תיקי הספורט והרווחה, אני פונה אליך בדרישה נחרצת להקצות את כל תקציבי העמותות שעדיין לא הועברו ( המדובר בכ-3.5 מיליון ש״ח ) לטובת משפחות במצוקה, קשישים ותושבים ותיקים מעל גיל 65 וכן עבור אוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים.

בתקופה קשה זו עלינו לשים לנגד עיננו את העיקר ולדאוג שכלן תושבת ותושב בעיר יוכלו לחגוג את חג הפסח תש״פ בכבוד ותקציבים אלו יוכלו לסייע רבות לכך.

אבקש להעביר את דרישתי כהוראת שעה לאגף התקציבים ולגזברות עיריית אשקלון לצורך ביצוע מיידי וללא שהות. "

רה"ע תומר גלאם, סגרה"ע דורון נקשרי, סגרה"ע מיריי אלטיט וסגרה"ע סופיה ביילין, יורם גניש בפגישה עם תושבים. צילום ארכיון: סיון מטודי, דוברות עיריית אשקלון
רוצים לדבר על זה? הכנסו להגיב על הכתבה:

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן