מהלך ל2 מינויים חשובים השבוע אמור לצאת לדרך באשקלון – סגן ראש העירייה ויו"ר המועצה הדתית

בניין עיריית אשקלון

השבוע הולך להיות שבוע מכריע בנוף הפוליטי בעיר אשקלון.

מחר אמורה להתקיים ישיבת מועצת העיר אשקלון, כשמצד אחת שני חברי מועצה מרכזיים, משה אטיאס ויוחאי יפרח פורשים סופית מהקואליציה של תומר גלאם, ומצד שני אמורה להתקבל החלטתו של הרב יעקב אביטן על זהות סגן ראש העיר אשקלון, במילים אחרות מי ייכנס לנעליו הגדולות בתפקיד.

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

בנוסף, התפקיד שאמור להשפיע על עתיד הציבור הדתי והחרדי בעיר בשנים הקרובות, לאחר שהציבור נדחק הצידה באופן משמעותי בתחומי הפנאי, החינוך, התרבות דבר שניכר בכל פינה בעיר, בטח לאור החזרה לשגרה ופתיחת חופי הרחצה באפליה מוחלטת נגד שומרי המצוות בעיר שלא זוכים לחוף צנוע וראוי לרחצה.

כמו כן, לאחר שנים רבות בהן אין מליאת מועצה דתית באשקלון, רבים תולים תקוות במינוי החדש של הרב יעקב אביטן לתפקיד השר לשירותי דת, במטרה שתוקם בעיר רשימה שתרכיב את חברי המועצה הדתית ותפקח על הנעשה שם.

הכניסה למועצה הדתית אשקלון, מי יהיו חברי המליאה ומי יהיה יו"ר המועצה? צילום: אודי דוד בן דוד

במקביל, יש קולות נוספים בקואליציה של ראש העירייה גלאם לקראת פרישה אפשרית של חברי מועצה נוספים בחודשים הקרובים, מה שיעמיד בסכנה את העברת התקציב לשנת הפעילות הבאה.

נציין שהכל עדיין פתוח ולא ברור מי יקבל את תפקיד סגן ראש עיריית אשקלון ומי עשוי לקבל את תפקיד יו"ר המועצה הדתית אשקלון לכשתתקבל ההחלטה הסופית על הגשת רשימה מוסדרת של חברי מליאה במועצה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן