מדוע כדאי להפוך יותר נשים למנהלות?

קרדיט תמונה Depositphotos

אם יש לכם עסק שמנוהל על ידי גברים מוטב כי תעשו חישוב מסלול מחדש. עד לא מזמן זה היה מאוד לגיטימי לקדם גברים לעמדות בכירות בעסק מסיבות כאלה ואחרות. אך כיום העניינים השתנו, דווקא נשים יכולות לתרום לא מעט כאשר הן מתקדמות לעמדות מפתח. אם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה מוטב כי תקדמו נשים לעמדות המובילות בו. מה תוכלו להרוויח מכך שאישה תהיה בעמדת ניהול? האמת היא שהרבה מעבר למה שאתם מדמיינים לעצמכם. נשים בתפקידי ניהול יכולות להביא איתן את כל מה שאתם רוצים להרוויח. סוף כל סוף תוכלו לראות את העסק שלכם מגיע למקומות שחלמתם שהוא יגיע אליהם.

כל אישה רוצה להוכיח את עצמה

זה נכון שגם גברים רוצים להוכיח את עצמם, אך הרבה פחות בהשוואה לנשים. נשים בתפקידי ניהול ירצו להראות כי הן שוות לגברים שהיו לפניהן בדיוק באותו תפקיד. כתוצאה מכך הן יעבדו הרבה יותר קשה על מנת שהן לא יאבדו את התפקיד שאותו השיגו. גברים יעבדו הרבה פחות קשה כי הם רואים מנהלים אחרים באותו מעמד שלהם. הם בוודאי יהיו סבורים כי הם לא צריכים להמשיך להוכיח את עצמם כל הזמן באופן קבוע. אך עם זאת קחו בחשבון כי העובדה הזאת עשויה להשתנות בין אנשים שונים. לרוב נשים ירצו להוכיח את עצמן, אך לא מדובר על כל הנשים שנמצאות בעסק. תחשבו היטב את מי אתם רוצים לקדם לעמדת ניהול, ואת מי לא כדאי לקדם לעמדת ניהול.

נשים מביאות חשיבה שונה

כאשר מסתכלים כל החשיבה של גברים ועל חשיבה של נשים ניתן לראות שוני. אומנם כל אדם מביא איתו את החשיבה האישית שלו, אך ניתן לראות דמיון. גברים חושבים פחות או יותר על אותם הדברים, נשים חושבות בצורה שונה מהם. כך שאם עד היום היו בעיקר מנהלים גברים בעמדות ניהול שווה לכם להביא חשיבה קצת אחרת. הרי איפה שהגברים לא ממש הצליחו, ככל הנראה הנשים יצליחו פי כמה. אין סיבה שלא לעשות שינויים בטח אם אתם צמאים להביא את עצמכם למקום אחר.

תראו כי אתם שונים מכל המתחרים

במציאות של היום הלקוחות מעדיפים לראות נשים בעמדות מפתח. ברגע שאישה נמצאת בנקודת מפתח זה מראה כי העסק שלכם חושב בצורה קצת אחרת מכל השאר. בעוד אצל המתחרים יהיה ניתן לראות בעיקר גברים בעמדות ניהול, אצלכם המצב יהיה אחר. אתם צריכים לחשוב כל הזמן מה אתם צריכים לעשות בשביל לקדם את העסק שלכם. גם פעולות שנראות לכם פעולות קטנות מביאות איתם שינוי רב כאשר מסתכלים על המשך הדרך. מוטב כי תנסו לבדל את עצמכם על ידי העסקת נשים בתפקידי ניהול שונים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן