מדובר בגדרות של בתים או שירותים ציבוריים? שכונת אגמים פרק ב'

פארק אגמים שנבנה בשנים האחרונות הפך למוקדם משיכה עבור רבים מבני העיר, לצד תושבים נוספים שמגיעים מחוצה לה.

 

למרות מקום המשיכה המבורך לעיר, מסתבר שיש מי שלא ממש מרוצים מהתנהלות העיריה בכל הקשור לאופן ניהול הפארק מכיוון שהם אלו שנדרשים לספוג את הלכלוך ושאר הנזקים הנגרמים בו בהעדר פיקוח.

 

תושבי השכונה פנו לאתר ואמרו: מגיעים לכאן אנשים מכל הארץ, בני מיעוטים, חילוניים, חרדים, דתיים, המון אנשים. ולכל אלה אין אפילו תא שירותים אחד בכל האזור. מה חושבים בעירייה?

בני אדם צריכים להתפנות ואם אין להם מקום לעשות צרכים הם יעשו אותם בכל זאת, הבעיה שזה בא על חשבוננו כי הם מחפשים מקומות מוצנעים ולא אחת זה מסתיים בהגעה לגדרות הבניינים שהפכו לשירותים הציבוריים של הפארק. "

 

אחת מדיירות השכונה כתבה למערכת: " פארק אגמים הפך להיות פארק לאומי שמושך אליו תושבים מכל רחבי הארץ. יכול להיות שהערייה לא תיארה לעצמה שהמקום ימשוך אליו עשרות אוטובוסים ביום מכל הבא ליד.

מקום כה גדול עם פחי זבל שדומים יותר למאפרות שלא משאיר ברירה לבאים להשאיר את הזבל על הדשא ולאחר מספר שעות הכל מתפזר.

נכון שמגיעים בבוקר לנקות אבל זה נראה כמו חירייה…
לשבת במרפסת הבית ולראות מבקרים עם ילדיהם שעושים את צרכיהם על הדשא , ואני מדברת על צרכים… פשוט זה גועל נפש לראות שגם משאירים את זה ככה ולא שוכחים לנגב גם ולהשאיר את המגבונים … זה לא כלבים זה בני אדם.

להבחין בגברים מכל הדתות כן מכל הדתות מוציאים את האיבר הכי לא מוצנע מול עיניי הדיירים כאן ואני בכוונה מדברת בשפה של צניעות , ועושים את צרכיהם, במקום אחר שהייתי מזמינה ניידת היו לפחות נותנים דוח לאותו גבר שהתפשט לי מול העיניים.

או לפחות אותו גבר שאני מעירה את תשומת ליבו לא מספיק שאני צריכה לראות שהוא מוציא את איברו אחרי שאני מעירה לו הוא גם מוציא לי אצבע.

אז איפה העירייה שתתחיל לקחת ברצינות את העניין גם אם קיבלנו תשובות ששירותים לא יוקם כאן שייקחו דוגמא או שלפחות ילכו לראות איך ניראה פארק כזה נקי מסודר עם פיקוח ושירותים כל שעות היום ולא רחוק מכאן סה"כ 15 דקות עד שדרות "

כאמור, לטענת תושבים במקום, גידור הצבת תאי שירותים ופיקוח במקום עשויים להפוך את הפארק למקום נעים לכלל התושבים והמבקרים ובמיוחד לתושבי השכונה שעדיין לא מקבלים תשובות לטענתם מעיריית אשקלון

עד מועד פרסום הכתבה לא נמסרה תגובה מעיריית אשקלון.

 

פארק אגמים. צילום: אשקלנייעס

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן