מדהים – היום באשקלון: ברחה מהכפר הערבי שעברה התעללויות רבות והיום חזרה הביתה

ארגון להב"ה הפועל לסיוע לבנות ישראל שנמצאות במצוקה בכפרים ובאזורים שונים, הצליח להציל יהודיה נוספת.

לאחר פניה שהגיעה לארגון מצד צעירה שנמצאה באחד הכפרים, הם הצליחו לחלץ אותה והיום התקיים בבית הדין הרבני באשקלון הליך השבה ליהדות.

בפועל, יהודי/ה תמיד נשארים חלק מעם ישראל אולם במסמכי המדינה יש לציין את הדת ולאחר שנרשמה כאיסלאמית צריך היה לקיים הליך נוסף על מנת לרשום אותה כיהודיה, זאת למרות שבפועל היא נשארה יהודיה תמיד.

בדיון שנערך באולמו של הדיין הרב עודד מכמן שליט"א בבית הדין הרבני אשקלון, הוסכם כי האישה תירשם כיהודיה רשמית כחלק מעם ישראל.

נציין, שלא אחת ישנן נשים צעירות המתפתות ללכת עם הצעירים בעקבות הצעות שונות ולאחר מאמצים רבים של כוחות סיוע המקבלים את הפניות של הנשים ובני משפחותיהם מצליחים לחלץ אותן חזרה לביתן.

הנשים מועברות לדירות מסתור ברחבי הארץ מבלי שאיש יידע היכן הן מפאת האיום המרחף מעל ראשן בתקופה הראשונה ולאחר מכן, שהאיום חולף, הן יכולות להסתובב בחופשיות ולהשתקם ממסכת ההתעללות והאלימות הקשה שספגו.

אישי ציבור רבים קוראים לצעירות שלא להתפתות וגופים שונים במדינה החלו להקים מוקדי סיוע לנשים שכן נפלו ברשתם של הצעירים, לעיתים בעקבות חברה שהחלה קשר עם צעיר כלשהו ומשכה איתה עוד מספר נערות שחשבו שיוצאות רק לפגישה קצרה אך הערב הסתיים בצורה אכזרית.

בעבר סיקרנו את מסכת ההתעללות שעברה תושבת האזור על ידי צעיר עימו היתה בקשר, הרתה לו וילדה 2 ילדים שגם הם עברו התעללות קשה הכוללת השלכתם כתינוקות על קירות הבית, השפלות, כיבוי סיגריות על גופן ועוד.

במידה ואת/ה מכירים נשים שנפלו ברשת תמיד ניתן לחבר אותן למוקדי ההצלה השונים על מנת לסייע להן וכמובן יפה שעה אחת קודם.

בציוץ שהעלה לפני זמן קצר יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין הוא בירך ואמר: " עוד יהודיה שבה לעם ישראל "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן