מגדל אפגד – חברי מועצה חזרו בהם מהצבעתם – העייריה: לא ניתן

חברי מועצת העיר הרב אברהם עשור והרב שמעון לוגסי שכיהנו כחברים בוועדת המשנה שאפשרה את ההתקדמות בנתינת האישורים לבניית קומות נוספות במגדל אפגד ברחוב מודיעין בעיר, שגרו מכתב לראש העירייה בפועל תומר גלאם ובו אמרו שהם חוזרים בהם מהצבעתם.

במכתב, אותו שגרו לממלא מקום ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, כתבו השניים: " אנו מבקשים בזאת להודיע לך כי צו מצפוננו לא מאפשר לנו להשלים עם האופן שבו הצבענו בישיבת ועדת בניין ערים בדיון על שינוי התב"ע במגרש ", עוד הם ציינו: " הבהרנו כבר במהלך הדיון כי אנחנו לא מרגישים שאנחנו בקיאים בפרטי התכנית , מאוד הזדהינו עם עמדתה של חברת המועצה מיריי אלטיט שדרשה לקבל סקירה על התכנית שתאפשר לנו לקבל החלטה אחראית".

בנוסף כתבו השניים: למרבה הצער, הותקפה במהלך הישיבה כאילו היא השתתפה בדיון בוועדת המשנה וכי היא אפילו תמכה בתוכנית ועל כן כביכול אין מה לחדש לה בהצגתה מחדש . בעקבות כך, נראה כי היא נכנסה למגננה ואיבדה את ביטחונה ואת נחרצותה, כפי שהיה קורה לכל בן אנוש. " נודה על האמת, כך הם אומרים: " עמדתנו הושפעה מהשינוי שחל בעמדתה, מה עוד שהנחנו כי זוהי גם עמדתך כראש עיר שיש לו מה להגיד ולהשפיע בתכניות מן הסוג הזה. "

במכתב מוסיפים השניים עוד מספר סעיפים אותם חתמו בבקשתם לחזור בהם מההצבעה ומבקשים לקיים דיון חוזר במועצה אולם מעיריית אשקלון נמסר בתגובה לפנייתנו: " חברי מליאת הוועדה המקומית מודעים לנהלים, הצבעתם התקיימה במועד הדיון עפ"י דין ולא ניתן לבטלה לאחר שהישיבה נסגרה. "

מחברת אפגד נמסר בתגובה: ״ צר לנו שאותם גורמים פוליטיים יוצאים מגדרם ומפעילים לחץ על מנת לפגוע בפרויקט ובאינטרסים של הדיירים הקיימים. כפי שכבר הסברנו, ההצעה הנוכחית לבניין היא האלטרנטיבה האופטימלית אשר תאפשר לדיירים הקיימים את המבט הרחב ביותר לים ואת זרימת האוויר המיטבית. כידוע, הוועדה המקומית היא ועדה מייעצת בלבד ומי שתדון בבקשה ורשאית לאשרה זו הוועדה המחוזית, ועדה מקצועית ונטולת הטיות פוליטיות, ואנו בטוחים שתקבל את ההחלטה הטובה ביותר לתושבים ולעיר״.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן