לקראת החזרה ללימודים: מבצע הילקוטים הסתיים בהצלחה

בעמותה הנתיבותית מסכמים בהצלחה את "מבצע הילקוטים"

עמותת החסד משכן דוד נתיבות, לזכרו של רבי דוד אבוחצירא הי"ד, מסכמים בהצלחה רבה את "מבצע הילקוטים" הגדול.

במסגרת הפרויקט, שעליו עמלו בעמותה בחודשים האחרונים, חולקו קרוב ל-700 ילקוטים יוקרתיים ובהם ציוד רב כמו מחברות, כלי כתיבה ועוד, לילדים וילדות ממשפחות מצוקה שעולים לכיתה א'.

הילקוטים והערכות חולקו בנתיבות ובערים נוספות בדרום: אופקים, אשקלון, קריית גת, דימונה, ירוחם ואפילו בבני-ברק.

בעמותה השתדלו שלא להשיב ריקם כל פנייה, למרות הביקוש הרב ואף-על-פי שכספי התרומות עד כה הספיקו רק ל-400 ילקוטים וכלי כתיבה.

גורם בעמותה אמר לנו כי "בעקבות המצב הכלכלי נרשמה עלייה בביקוש לילקוטים והשתדלנו לתת מענה לכל פונה. אנחנו שמחים לחולל שינוי ולהעלות חיוכים על פניהם של הילדים שעולים לכיתה א', ביחד נוכל ליצור עבורם עתיד מזהיר בעז"ה".

התגובות שהגיעו מאגפי הרווחה ומהורים היו מרגשות: "ל'משכן דוד' תודה רבה על הילקוטים היפים והמלאים בציוד, לילדי כתה א'. תבורכו על פועלכם! בשם הילדים, המשפחות והעובדים", כתבה מנהלת אגף רווחה.

אחת האמהות לא הפסיקה לבכות מהתרגשות: "הצלתם אותי. כל החופש דאגתי מאיפה יהיה לי כסף לילקוט וכלי כתיבה וחששתי שהילד שלי לא יהיה כמו שאר הילדים. זו מתנה נהדרת ובזכותכם בני היקר יעלה לכיתה א' מאושר כמו כולם".

בעמותת 'משכן דוד' נערכים כעת לחלק מאות שוברי מזון לקראת חודש החגים ומבקשים ממי שביכולתו לסייע בכך.

שמות התורמים יוזכרו בל"נ בציונו של סידנא "בבא סאלי". כידוע, נשיא עמותת החסד 'משכן דוד' הוא כ״ק האדמו״ר רבי ברוך אבוחצירא שליט"א, בנו של "בבא סאלי" ובראשות נכדו האהוב של "בבא סאלי" הרב יהודה אבוחצירא שליט"א והתורמים לעמותה זוכים לראות ישועות.

חלק מהציוד שסופק להורים, צילום: משכן דוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן