ענבל משש מאשקלון לתפקיד מנכ"לית משרד התקשורת

ענבל משש, מנכ"לית משרד התקשורת

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי מינה היום, ט״ו בשבט התשפ״ד, את עו״ד עינבל משש מאשקלון לתפקיד מנכ"לית משרד התקשורת

קרעי אמר לאחר המינוי: "אני שמח למנות היום את עו"ד עינבל משש למנכ״לית משרד התקשורת. עינבל בעלת ניסיון רב בשירות הציבורי ובניהול וקידום תהליכים. אני סמוך ובטוח שתדע להוביל את המשרד בבטחה אל מול האתגרים הרבים הניצבים בפנינו.

ישראל במלחמה ואין זו העת לטקסים חגיגיים. אך באופן סימלי, המינוי יוצא לפועל בט"ו בשבט – ראש השנה לאילנות – חג של התחדשות ופריחה.

נאחל ללוחמינו וחטופינו ולכל עם ישראל דרך חדשה ופורחת, שנשיג נצחון ותוצאות, פרחים ופירות לפני כולם כמו השקדיה – שנשקוד על מלאכתנו לעשותה, לתפארת מדינת ישראל.

כמשנה למנכ"לית ימשיך בתפקידו אלעד מלכא. בטוחני ששילוב הכוחות הכישרוניים והמקצועיים בין שניהם יוביל את שוק התקשורת בישראל לקדמת הבמה ולהישגים פורצי דרך בתחום התשתיות והשידורים.

בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למנכ״ל בפועל היוצא, מימון שמילה, על ההתגייסות והעבודה המאומצת והמקצועית בשנה האחרונה.״

"שמחתי לכהן כמנכ"ל המשרד"

מנכ"ל המשרד בפועל היוצא מימון (מוני) שמילה אמר היום: " שמחתי כתמיד לכהן כמנכ"ל המשרד בפועל בתקופה מאתגרת ומורכבת, תודה לשר על האמון ולצוות המנהלים והעובדים במשרד שפעלו במקצועיות להצלחת המשרד לטובת עם ישראל.

מאחל הצלחה רבה לעינבל ובע"ה נמשיך לעשות ולהצליח."

מודה לשר קרעי על ההזדמנות

מנכ"לית המשרד הנכנסת עו״ד עינבל משש אמרה: ״אני מודה לשר קרעי על ההזדמנות להוביל משרד עם עשייה משמעותית ולהמשיך לשרת את הציבור במשרד התקשורת, לאחר שנים של עשיה ציבורית וממשלתית.

בכוונתי לרתום את כל הידע והניסיון שצברתי בתפקידיי לאורך השנים, להצלחה באתגרים הניצבים בפנינו, בשותפות עם הנהלת המשרד ועובדיו המסורים.״

כאמור, עו״ד משש תחליף את מימון (מוני) שמילה שכיהן בעשרת החודשים האחרונים כמנכ"ל המשרד בפועל וכעת יחזור לתפקידו הקבוע כמנהל מינהל הנדסה במשרד.

עינבל, עו״ד בהשכלתה ובעלת תואר שני במינהל עסקים, ושני תארים ראשונים במינהל ומדיניות ציבורית ובמשפטים, בעלת ניסיון עשיר בן כ-20 שנה בשירות הציבורי, מתוכן כעשר שנים ברשות האוכלוסין וההגירה בתפקידי ניהול מגוונים. בתפקידה האחרון ניהלה את מנהל עובדים זרים ברשות האוכלוסין וההגירה.

ענבל משש, מנכ"לית משרד התקשורת
ענבל משש, מנכ"לית משרד התקשורת

במותו הציל חיים פעמיים – כל הפרטים על החלל אורי ג'רבי שהציל חיים פעמיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן