הצבא צועד על תורתו: המספרים הרוחניים של חיילי צה"ל

מאות סיומי מסכת: הצבא צועד גם על תורתו

ספרי קודש ומאות סיומי מסכת במסגרת הדף היומי כאשר חלקם בתוך רצועת עזה. המספרים הרוחניים של חיילי צה"ל נחשפים על ידי ארגון צל"ש.

בארגון צבא לשם שמים מביעים סיפוק רב מהצימאון הגדול של החיילים לאוכל רוחני במהלך הקרבות. החל מה-7 לאוקטובר בארגון חילקו למעלה מ-30,000 גמרות, משניות וספרי לימוד שונים במהדורת כיס לחיילים.

10,000 חוברות של "בע"ה ננצח", חוברת חיזוק של הרב חגי לונדין בהוצאת צל"ש חולקו לחיילי צה"ל ובמאות בתי כנסת. כמו כן חולקו לחיילים בשטח 6,000 ספרים של הרב אשר וייס שליט"א על חומשים: בראשית, שמות וחנוכה.

בנוסף, אומרים בארגון צל"ש כי היו בקשות של אלפי חיילים לחומשים במהדורת כיס הכוללים שנים מקרא ואחד תרגום ובמהלך המלחמה הארגון חילק למעלה מ – 3,000 ציציות, 300 זוגות תפילין לחיילים שלא הניחו לפני המלחמה, 900 תפידניות, 150 ערכות קידוש והבדלה, 100 תיקי ציוד לחימה רוחני לבסיסים, וגם דאגו ל – 200 שיעורי תורה לחיילים ונשותיהן בכל הגזרות.

בארגון צל"ש אומרים כי מאז החלו לחלק ספרי קודש במהדורת כיס לחיילי צה"ל, כבר חולקו במהלך השנים האחרונות 200,000 ספרי משניות, גמרות, חומשים וספרי חיזוק לחיילים וכן התקיימו 6,000 חגיגות של סיומי מסכת.

ארגון צל"ש, הוקם במטרה ללוות ולהעצים את החיילים הדתים אל מול האתגרים הרבים של השירות הצבאי. הפרוייקטים הרבים של העמותה ממלאים את החיילים באהבת השם, אהבת תורה, אהבת עם ישראל, אהבת המדינה, ומחזק בפנימיותם את תחושת השליחות.

הרב פרץ איינהורן ראש ארגון צל"ש אמר כי: "הצימאון הרוחני של חיילי צה"ל פשוט מדהים. זכינו ללוחמים צדיקים שיוצאים לקרב עם מטען רוחני שעוזר להם ברוח הלחימה ונותן להם כוח שאי אפשר לתאר במילים.

מידי יום אנחנו מקבלים עוד ועוד בקשות של חיילים שרוצים משהו טוב לנשמה. כשכך נראה צבא יהודי אף אחד לא יוכל לנצח את עם ישראל".

צילום: ארגון צל"ש
צילום: ארגון צל"ש

המוסד של ילדיכם ממוגן? בכיר בעירייה עם מספרי המיגון

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן