מאבק האופוזיציה באשקלון נמשך – פתחו בהליך מול ראש העיר בפועל תומר גלאם

הבוקר פנתה עורכת הדין תמר קידר לסגן הממונה על המחוז הדרומי מטעם משרד הפנים לאחר שלפני 13 ימים פנו חברי האופוזיציה לממלא מקום ראש העיר תומר גלאם וביקשו ממנו לכנס ישיבת מועצה שלא מן המניין ועד היום לא קיבלו לטענתם מענה ולא כונסה ישיבת מועצה שלא מן המניין באשקלון.

במכתבה, כתבה קידר כי במידה וגלאם לא יכנס ישיבת מועצה שלא מן המניין עד מחר או לא ימונה שלמה כהן כאדם מתאים למלה את החובה, הם יפנו לבית המשפט המחוזי בבאר שבע שרק אתמול פסק בדיון של המועמד לראשות העיר אבי עייש נגד גלאם בנושא תעמולת הבחירות מכספי העירייה.

בהודעה לתקשורת שהוציאה קידר היא כתבה: " בשל סירובו של ממלא המקום לזמן ישיבת מועצה של מן המניין למרות דרישה חוקית מאת 1/3 מחברי המועצה נשלח מכתב התראה מטעמי לפני הגשת עתירה מנהלית ביום ראשון 28.1.18.
לתשומת ליבכם: מאחר ומר גלאם נוהג "להתבכיין" סליחה על הביטוי לאחר מעשה ב: " למה לא פניתם אליי קודם" ( כאשר פונים אליו קודם 3 פעמים לפחות) – ניתנה הזדמנות אחרונה לכנס ישיבה.
מצער מאוד שצריך לפנות לממונה שיורה לגלאם לפעול בהתאם לחוק או שהממונה יעקוף את גלאם , כדי שגלאם יקבל שיעור בכללי מנהל תקין.
בלית ברירה נפנה לבית משפט לעניינים מנהליים בשבתו כ"גננת" על גלאם "

מעיריית אשקלון טרם נמסרה תגובה לדברים.

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן