לראשונה מאז פרוץ הקורונה: קורס הכנה ללידה פיזי, במתחם חדרי הלידה של המרכז הרפואי ברזילי, ובהובלת המיילדות המובילות בישראל

לאחר שנה שבה התקיימו קורסי ההכנה ללידה רק ברשת, לראשונה פותח המרכז הרפואי ברזילי מחזור חדש של קורס הכנה ללידה – במפגש פיזי, בינאישי, במתחם חדרי הלידה.

הקורס יתקיים בימי חמישי, בשעה 18:00, לנשים בהריון ולמלווה, ויעניק מידע מקיף על תהליך הלידה, לרבות מתן כלים מעשיים להתמודדות עם שלבי הלידה וכן לאחריה. הקורס יכלול מידע על סוגים שונים של לידות, מהם הסימנים מבשרי הלידה ומתי לפנות לחדר הלידה.

הקורסים יתקיימו על פי הנחיות התו הירוק, למחוסנים ומחלימים, ובצורה אינטימית – עד 5 זוגות.

מנהל המרכז הרפואי ברזילי, פרופ' יניב שרר: "מערך המיילדות של ברזילי מצוי בתנופה ובהתחדשות. אנו משפצים את חדרי הלידה, מאפשרים ליולדות לבחור כל סוג של ביות, וכעת שבים ופותחים את קורסי ההכנה ללידה המקצועיים. המוניטין של חדרי הלידה שלנו נקנה לאחר שנים רבות של מתן טיפול מקצועי ומסור ליולדות, כשאנו חורטים על דגלינו את הבטיחות, את החוויה הייחודית ואת השירות".

לדברי פרופ' אייל ענתבי, מנהל המערך למיילדות וגינקולוגיה: "חדרי הלידה בברזילי מוכרים כמובילים במתן טיפול זהיר ואחראי ליולדת, תוך מתן הסבר על מצבה והאפשרויות העומדות בפניה, ואנו שמחים לשוב לפתוח את קורסי ההכנה ללידה שלנו. את מערך הלידה שלנו מוביל צוות רפואי מוביל, עם צוות מנוסה ומקצועי, כשערך המצוינות והשירותיות עומד תמיד נגד עיניהם".

אילנה פולט, האחות הראשית של חדרי הלידה אמרה: "חדרי הלידה שלנו הם בית של התחדשות ושל יצירת חיים חדשים, ואנו שמחות ונרגשות לפתוח שוב עבור ציבור היולדות את קורסי ההכנה ללידה המצוינים שלנו.

חשוב לנו להעניק ליולדות את כל הידע והכלים הנדרשים, כדי שיוכלו לחוות לידה משמעותית, מעצימה ובריאה. אנו כאן לרשות היולדות, בכל שאלה ובכל בקשה".

צילום: רמי זרנגר
רצועת החוף הצפונית קמה לחיים: הוצגו התוכניות לצד המערבי בטיילת הצפונית החדשה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן