שכונת אגמים – לאן? משרד השיכון: " האגם באחריות העירייה, הכסף כבר עבר "

לפני שתקראו את הכתבה נציין שלעיריית אשקלון היה מספיק זמן לענות כתגובה לכתבה אולם במקום להגיב לשאילתא העניינית שנשלחה על ידי מערכת האתר, העירייה בחרה להעלות פוסט של ראש העירייה גלאם בו נטענים דברים מסויימים. הכתבה כבר היתה מוכנה ואכן חיכינו לתגובה העירייה אולם עד שעת הגג למסירת התגובה לא הגיעה תגובה העירייה שדקה לפני בחרה כאמור להעלות את הפוסט. והנה המידע המלא, תראו מופתעים:

לפני מספר שבועות במשרד השיכון ענו לפניית 'אשקלנייעס' ואמרו שנושא האגם בשכונת אגמים נמצא באחריותה של עיריית אשקלון, זאת לאחר סערה שקמה בשכונה לאור דבריו של ראש העירייה תומר גלאם שאמר שאין תקציב לבניית האגם.

גלאם עוד הודיע ואמר שבכוונתו לפעול על מנת למצוא תקציב לשכונה, וברוך אומר ועושה ויצא לדרך במטרה להביא תקציב לצורך בניית האגם, למרות שמדובר היה במלחמה שנראה שהיא אבודה מראש.

בסוף השבוע הועבר לתושבי השכונה מידע לפיו המשרד אכן יעביר תקציב לצורך בניית האגם אולם מבדיקה שערכנו מול משרד הבינוי והשיכון, עולה שהתקציב המדובר יועבר לצורך מציאת פתרון לבעיות ניקוז בשכונה.

עוד נמסר שלצורך האגם כבר הועבר לעיר סכום של עשרה מיליון ש"ח בעבר תוך שבמשרד שבים ומדגישים שהאחריות על בניית האגם מוטלת על עיריית אשקלון ולא קשורה למשרד והמשרד רק מלווה את הפרוייקט.

בתגובה הרשמית לפנייתנו נכתב: " משרד הבינוי והשיכון מלווה את פרויקט הקמת האגם המלאכותי שצפוי להבנות בשכונת אגמים באשקלון וכן הסב תקציב לכך.

המשרד קידם הזמנות תכנון בהיקף מצטבר של כעשרה מיליון ₪ ותקציב נוסף על סך 31 מלש"ח צפוי לעבור השנה כחלק מההתחייבות המשרד לפתרון הניקוז בשכונה.

נציין כי האחריות להקמת האגם והפעלתו השוטפת היא באחריות מלאה של העירייה. "

מעיריית אשקלון לא נמסרה תגובה לפניית אשקלנייעס לתגובת משרד השיכון, אולם ראש העירייה תומר גלאם העלה פוסט בו מעניק בשורה אחרת מזו שפורסמה כאן באתר. כעת השאלה איפה הכסף שכבר הועבר על ידי המשרד?

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן