למה עיריית אשקלון לא מפרקת את הלונה פארק ומשחררת חניות?

מתחם הלונה פארק באשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

תושבים וסטודנטים רבים המגיעים מידי יום לאזור קרית האקדמיה נדהמים כל פעם מחדש מהשערוריה שמתחם הלונה פארק עדיין עומד על תילו בזמן בו אין כלל פעילות במקום.

מתחם הלונה פארק באשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד
מתחם הלונה פארק באשקלון , צילום: אודי דוד בן דוד

מאז הקמתו של הלונה פארק באשקלון, שדובר רבות על איכות המתקנים שנמצאו בו והזכירו היטב לכולם את שנות ה80 וה90, ועד היום הלונה פארק לא פורק.

מקומות חניה עבור סטודנטים ותושבים שמגיעים לקרית האקדמיה

השטח עליו יושב הלונה פארק אמור לשמש כמקומות חנייה עבור סטודנטים רבים ותושבים שפוקדים מידי יום את אזור קרית האקדמיה, סמוך לאיצטדיון העירוני.

חלק מהפונים למערכת טוענים כי פנו בנושא לעיריית אשקלון כבר מספר פעמים אולם לא היה מענה חיובי בנושא, ואפשרו ללונה פארק להשאר במקום.

בימות הגשמים הסטודנטים נאלצים למצוא פתרונות חניה מרוחקים יותר, ומשם ללכת ברגל כשהם מגיעים לשטח המכללה רטובים מהגשמים.

עיריית אשקלון מתעלמת – אולי כמו בכל פעם אחרת, אחרי הכתבה יתחילו להתייחס לתושבים

לא ברור מדוע הנהלת העירייה לא דואגת לפרק ולפנות את המתחם לאלתר אך גורמים שפנו למערכת טוענים כי ראו לאחרונה מספר אנשים נכנסים ויוצאים מהמתחם שעשוי להיות מסוכן במידה וילדים ייכנסו אליו ללא השגחה.

נזכיר שבזמנו ההחלטה של תמחור הכרטיסים למתקנים לצד החדשנות שלא ממש היתה קיימת בהם גררה הרבה מאוד ביקורת בעיר אשקלון.

הציפיות ללונה פארק עלו לשחקים לאור הודעת עיריית אשקלון בה נכתב בזמנו: " הקיץ כבר כאן ואיתו גם אירועי הקיץ באשקלון: לונה פארק, מתחם אטרקציות, אקסטרים ושעשועים, מגיע לאשקלון וייפתח החל מתאריך 1.8.23 למשך חודשיים שלמים.

המתחם יפעל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 17:00-22:00 ובמוצאי שבת מצאת השבת עד השעה 23:00. בימי שלישי, המתחם יהיה פתוח ייעודית לטובת הציבור הדתי בעיר.

בין שפע המתקנים יוכלו תושבות ותושבי העיר ליהנות מרכבת הרים, מכוניות מתנגשות, בלרינה, קרוסלת שרשראות גדולה, רכבת דרגון, קרוסלת חיות, מטוס החלומות, קרוסלת שרשראות קטנה, רכבת לילדים, דוכני שעשועים ודוכני מזון.
מחירי הכרטיסים למתקנים עבור תושבות ותושבי אשקלון יהיו מסובסדים כך שמחיר כרטיס בודד למתקן יעלה 15 שקלים בלבד וברכישת כרטיסייה של 10 כרטיסים יעלה כל כרטיס 12 שקלים בלבד. רכישת הכרטיסים תתקיים בקופות הפארק בהצגת תעודה מזהה.
לצורך הקמת המתחם יתקיימו החל מהערב עבודות בחלקה המזרחי של חניית האצטדיון (מול בניין האקדמיה) במסגרתן תגודר החניה לטובת הצבת המתקנים. חניה תתאפשר בחניונים הסמוכים, כמו קרית האקדמיה, השטח החולי בסמוך למכללה האקדמית ובמרכז הנפתי.
עיריית אשקלון, אגף תרבות נוער וספורט והחברה העירונית השותפה למיזם, מזמינה את את תושבות ותושבי אשקלון, מקטן ועד גדול, להגיע, לשמוח ולחגוג את אירועי הקיץ הגדולים של אשקלון וליהנות מחוויה לכל המשפחה. אירועים נוספים יפורסמו בהמשך".
כאמור תושבים רבים מחו על ההתנהלות של העירייה בנוגע ללונה פארק שהוקם בעיר ושיטת התמחור של הכרטיסים בו כפי שפורסמה על ידי העירייה אולם הדבר לא ממש עזר.

הבושה נעלמה: כך עקצו למעלה ממאה אלף ש"ח לאחר טבח ה-7 באוקטובר 

4 תגובות

  1. אתם כותבים על זה? מכל הבעיות את כותבים שיש בעיית חניה לכמה סטודנטים מסכנים? לא על הבנייה הנוראית בשיכונים? אולי שמחליפים את כל העצים בדקלים כי זה זול יותר? אתם יודעים מה קורה בכלל בשיכונים או שלא אכפת לכם אכפת רק על בעיית חנייה? בונים לאנשים על הראש אפילו לא מתחשבים בהם..? כמה פנו לאתרים ולעיריה ושמים עליהם פס. תתיחסו לבעיות האמיתיות לא חונה פארק שלא פירקו אותו.

  2. ואשקלונה הפארק מים העזוב כבר עשרות שנים
    ועוד ועוד מבנים נטושים שיושבים על קרקעות יקרות ומכערים את אחת הערים היפות בארץ
    שמר גלאם יתעורר…!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן