לא רק בגני הילדים: מספר נערות מאשקלון נפצעו בתקרית חריגה בחופית

הכניסה לחדר מיון במרכז הרפואי ברזילי, צילום: אודי דוד בן דוד, אשקלון נייעס

אחרי שגני הילדים והפעוטונים בעיר תפסו את הכותרות בעיר עוד לפני שהסתיימה לה פרשת ההטרדות במתנ"סים בעיר אשקלון, יש מי שכעת לוקחים את הכותרות החדשות.

מה לא היה בעיר בחודש האחרון? חיסולים, הטרדות וניסיונות השתקה במתנ"סים, אלימות כלפי פעוטות וילדים ואפילו המשך של מידע שזורם על בעיה שעשויה להעיד על שחיתות באחד המקומות המרכזיים בעיר, והנה ביום האחרון של הלימודים בתיכונים מגיע אירוע חדש ומפתיע.

נערות שיצאו לבלות בסיום הלימודים בחוף חופית לא דמיינו שהן יסיימו את הבילוי בחדר המיון במרכז הרפואי ברזילי אשקלון, עם צריבות בעיניים ואחת עם פגיעה כתוצאה מדריסה.

חבורה של נערים, ככל הנראה שיכורים שסיימו גם הם את הלימודים החליטו לציין את החגיגה בדרך משלהם, הגיעו לנערות ולאחר דין ודברים החליטו לרסס אותן בעיניים עם חומר לא מזוהה.

הנערות ניסו להתגונן ללא הצלחה רבה, אחת ניסתה לעצור את התוקפים ולברוח ובתגובה נהג רכב המילוט של הנערים דרס אותה והביא לפגיעה בקרסול של הנערה, כך לדברי אם הנמצאת כעת בברזילי שסיפרה כי התוקף דרס ונמלט אחרי התקיפה.

תלונה בנושא הועברה מיד למשטרה, הקב"ט העירוני עודכן גם הוא ושוב בעירייה יצטרכו למצוא איך להיחלץ מהסיטואציה המביכה החדשה בעיר אשקלון.

נזכיר שראש העירייה תומר גלאם, ככל הנראה בעצת יועציו המבריקים עדיין לא התייחס ולא שלח תגובה לאירועים האחרונים במעונות, למרות פניות המערכת למחלקת הדוברות של העירייה.

הכניסה לחדר מיון במרכז הרפואי ברזילי, צילום: אודי דוד בן דוד, אשקלון נייעס

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן