לאחר ימים של בדיקות מהירות מתברר – תלמידים נוספים מאשקלון נדבקו בקורונה:

מגיפת הקורונה מתפשטת בקרב התלמידים במוסדות החינוך באשקלון, לאחר ההססנות הרבה בנוגע להשארת מוסדות החינוך פתוחים.

כבר בשבוע שעבר גורמים אמרו לאשקלנייעס שככל הנראה לא יהיה מנוס ולמידה תחזור למתכונת למידה מרחוק.

עם זאת, לא התקבלה כל החלטה בנושא, הלימודים המשיכו כרגיל ולקראת סוף השבוע שעבר התברר כי מספר צעירים אשקלונים הלומדים במוסדות החינוך בעיר, נבדקו בקורונה.

בעקבות הידיעות על ההידבקות, הורים רבים בחרו שלא לקחת סיכון ושלחו את ילדיהם לבדיקת קורונה, והבוקר התברר כי שלושה תלמידים נוספים נדבקו בנגיף.

התלמידים, שלומדים בבית הספר 'אומנויות' בעיר וסך הכל רצו קצת כיף במפגשה עם החברים לאחר ההפסקה בעקבות גל הקורונה הראשון, קיבלו את תוצאות הבדיקות הבוקר ובעיריית אשקלון הוציאו לפני זמן קצר הודעה בה נכתב:

" עיריית אשקלון עומדת מקרוב אחר בדיקות הקורונה שנעשו בקרב תלמידי בית הספר 'אמנויות' באשקלון, לאחר שביום חמישי האחרון נתגלתה בו תלמידה שנמצאה חיובית לנגיף.

נכון לשעה זו, התקבלו תוצאות חיוביות של שלושה חולי קורונה נוספים, מה שמעלה את מספר הנדבקים בבית הספר לארבעה. בהתאם לכך, ההנחיות שונו על ידי משרד הבריאות בנושא החזרה ללימודים והם יחודשו ביום שני 15.06.20 (מלבד כיתות ז'-י' שימשיכו בלמידה מרחוק).

אחיות אשקלון בבדיקות קורונה באשקלון, צילום: יח"צ מאוחדת

כידוע, החל מיום חמישי הופסקו הלימודים בבית הספר והתלמידים והצוותים החינוכיים נשלחו לבידוד ונדרשו לעבור בדיקת קורונה. במקביל, מתבצעת למידה מרחוק.

אנו שבים ומחדדים את הנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות הנגיף – חבישת מסכה, שמירת מרחק של שני מטרים והגיינה אישית. אנא הקפידו על כך.

בברכת החלמה מהירה לחולים, בריאות איתנה ובשורות טובות. "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן