כך טוען רבני איתר סרבן גט שברח לאזור נידח באפריקה

קרדיט לתמונה Freepik

אני רוצה לשתף אתכם בסיפור מרתק שאירע במשרדינו ושהסתיים בהצלחה בעזרת טוען רבני ממשרדינו. זאת, כאשר הטוען הרבני הפעיל את קשריו ואת הידע המקצועי הרב בכדי לסייע בתיק רגיש במיוחד.

הסיפור החל כאשר אישה הגיעה במצוקה קשה למשרדינו. היא שיתפה אותנו בחייה הקשים עם בעלה. היא סיפרה על המשברים שאפפו אותה לאורך כמעט כל חיי הנישואין שלה עם בעלה. בעלה היה מתעלם מרגשותיה ומרצונותיה והיה שולט עליה באופן אגרסיבי והפעיל כנגדה אלימות מילולית ורגשית קשה מאוד. כל זה קרה משך הרבה מאוד שנים.

לאחר שנות נישואין רבות, אזרה האישה אומץ ורצתה להתגרש. כאשר בעלה שמע על רצונה להתגרש, הוא אמר לה שהיא בחיים לא תקבל גט. לפתע ברח הבעל מישראל, והאישה לא מצאה אותו. התברר שהוא ברח לאזור נידח במזרח אפריקה, והאישה לא הצליחה לאתר את מקומו המדויק.

איך פותרים את האירוע הרגיש?

בנקודה זו צוות המשרד התגייס לעזור לאישה. זה כלל מערך לוגיסטי ומבצעי בשטח באופן מורכב ורגיש ביותר. הפעלנו את הקשרים הנכונים עם האנשים הנכונים בכדי קודם כל לאתר את הבעל ואת מקומו המדויק. כעבור זמן מה, מצאנו את הבעל. התברר שהוא השתקע לחלוטין במדינה והוא מתפתח שם מבחינה כלכלית ועסקית והוא עושה חיל בתחום עיסוקו. זאת, בעודו מותיר את אשתו עגונה משך זמן רב. בעזרת מבצע מתוחכם וערמומי הצלחנו להביא אותו לישראל. כמובן, מבלי לעורר אצלו חשד שיש קשר לאשתו. שכן, אם הוא אפילו היה חושב על כך, הוא בחיים לא היה מגיע לישראל. כאשר הבעל הגיע לישראל, פעלנו במישור המשפטי בכדי ללחוץ עליו לתת גט. מתברר שבכל התקופה שסירב לתת גט, זה נבע כמובן מרגשי נקמה. אך בנוסף לכך, זה נבע מכך שלא היה לו הרבה מה להפסיד. לעומת זאת, כיום הוא במצב אחר. יש לו הרבה מאוד מה להפסיד. שכן, הוא רוצה לחזור לאפריקה ולהמשיך לעשות חייל בעסק המצליח שהקים שם. במצב הדברים שנוצר, ולאור ההזדמנות הרבה הצלחנו להוציא ממנו גט.

טוען רבני – האיש הנכון בזמן הנכון

הצלחנו לסייע לאישה המסכנה ולוודא שתשתחרר מהעגינות בה הייתה משך שנים ארוכות. סיימנו את חיי הסבל שהיו מנת חלקה משך הרבה מאוד שנים. כל זאת, בעזרת הכישורים והניסיון שיש לנו בתחום דיני המשפחה והגירושין בפרט. לטוען רבני יש ניסיון רב מאוד. הוא רכש ידע מקצועי רחב היקף בקורס טוען רבני. אך בזכות העובדה שהוא מתמקד בתחומים ספציפיים ומתמקצע בהם במיוחד, הרי שהוא איש המקצוע שיכול לסייע באופן הכי יעיל בהליכי גירושין. זה כולל בתיקי גירושין סטנדרטיים. אך גם בתיקים רגישים המצריכים ניסיון ומקצועיות רבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן