כך הקייטרינג התאים את עצמו לתקופת הקורונה

אחת מן ההשפעות היותר מובהקות של מגפת הקורונה ניכרת בענף האירועים והתרבות שהשתנה מן הקצה אל הקצה. מענף פעיל ושוקק עם מגוון אטרקציות, אולמות ואפשרויות, לפתע כל אלו חדלו מלהתקיים, או לפחות באופן שבו הכרנו אותם.

הכול הפך לאינטימי יותר, פחות משתתפים, יותר ריחוק. כיצד מתאימים את כל זה לתקופה הנוכחית שנדמה שהיא כאן כדי להישאר לעוד תקופת מה.

pixabay

הרי מה מאפיין אירועים אם לא המטעמים?

אנחנו יכולים להיות בגן אירועים מפואר, אנחנו יכולים להיות על שיט תענוגות ביאכטה מרהיבה; מה שבטוח הוא שתמיד נזכור את האוכל שליווה את החגיגה.

קולינריה מעודנת הייתה וככל הנראה שתמיד תהיה, אחד מן הפרמטרים הבולטים והחשובים ביותר ביצירת אירוע מהסרטים. אירוע שנצרב בזיכרונם של המוזמנים והחוגגים, אירוע שמותיר רושם עוד זמן רב אחרי.

ענף הקייטרינג לא היסס פעמיים, וביצע התאמות שיאפשרו להמשיך בחגיגות, פשוט בקונספט של מספר משתתפים מצומצם. פשרה על האוכל וודאי שלא ניתן לעשות, אך באשר לכתב הכמויות? הנה הפתרונות שכיום תוכלו למצוא בקרב חברות הקייטרינג השונות.

מארזים אישיים

קייטרינג למארזים אישיים הוא שיטה נהדרת שבאמצעותה אפשר לקיים מגוון רחב של חגיגות, ובהתאם לריחוק החברתי הנדרש.

במקום שכולם יאכלו מאותה חבילה או מאותו המגש, ניתן להזמין מארז אישי שטומן בחובו שפע של אפשרויות קולינריות ממנות ראשונות, דרך מנות עיקריות ועד לקינוחים.

מארזים אישיים יכולים להתאים לציון אירוע חשוב או חגיגי בעבודה דוגמת עובדים מצטיינים, או בואם של חגים ומועדים. הם יכולים גם להיות חלק נהדר מחגיגת יום הולדת ביתית, בה כל משתתף ומשתתפת נהנים ממטעמים שנארזו וצולחתו כהלכה במיוחד עבורם.

היופי שטמון במארזים אלו, הוא בכך שהם מתאימים לאירועים קטנים, אך כאלו שבהם לא נרצה להתפשר על הטעמים.

מגשי אירוח

ומה עושים כאשר מדובר באירוע גדול באופן יחסי? נניח חתונה קטנה בחצר הבית? או אולי בת או בר מצווה?

במקרים שכאלו, הרי שמארזים אישיים בהחלט לא יעניקו לנו את אותה תחושת חגיגיות שאנו מחפשים. לשם כך, כבר אפשר להתקדם למגשי אירוח חגיגיים וטעימים.

מגשי אירוח הם התחליף האידיאלי לשירותי קייטרינג מלאים הכוללים עמדות הגשה, צוות מגישים ומלצרים.

המאכלים המעודנים מגיעים כולם במגשים חגיגיים ומצולחתים, וכוללים שפע של מאכלים אותם ניתן לשים על שולחן הבופה. אפשר לבחור בין קייטרינג חלבי לבשרי, ולהביא ממש את המטעמים של אולמות האירועים, כאן הישר אל הבית או המשרד.

החל ממנות ראשונות ומתאבנים, דרך מנות משניות, מנות עיקריות ועד לקינוחים, הכל מגיע ארוז כהלכה, ומוכן להגשה.

כלל חברות הקייטרינג מקפידות על צלחות קפדני, שכן הנראות היא חלק בלתי נפרד מן התבלין הסודי.

נכתב בשיתוף חברת קייטרינג תמרים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן