יש מי ששומר על השומר – הנס הגדול של ר' עמירם בנימין מהקומה הרביעית בעיריית אשקלון

השומר של הראיס וכל הקומה הרביעית בעירייה, ר' עמירם בנימין עבר בשבועיים האחרונים חוויה לא נעימה, שבדרך נס נגמרה בכך שהצליח לחזור לעבודה.

בנימין, שביקש כבר זמן רב להודות לה' על הכל, מספר היום שביקש מזמר צעיר בשם גלעד יחיא להלחין ולבצע עבורו ניגון למזמור לתודה בתהלים, ומיד לאחר שסיים את הליך ההחלמה השיר היה מוכן.

עמירם סיפר הבוקר: " עברתי נס גדול. אנחנו חיים בניסים – רציתי לכתוב את השיר לעילוי נשמת בני, אלי ע"ה. עד הזכות שהיתה לי להיות לו לאבא.

כשהשיר יצא התקשר אלי גלעד יחיא ואמר לי שהשיר מוכן וב"ה יצא כאן שני הודיות בתזמון של " הנה הקב"ה נתן לי צ'אנס ואני רוצה להודות לו "

דיברתי עם הרבה זמרים כבר הרבה זמן אבל הקב"ה כנראה רצה את הילד הזה, גלעד יחיא שהיה פעם באיזה תכנית והוא ילד מוכשר מאוד.

כתוב במסכת ברכות דף לב עמוד ב', שמאז שנחרב בית המקדש כל השערים ננעלו חוץ משערי דמעה. בהלוייה של הבן שלי לא ירדו לי דמעות אז גם זה ננעל לי.

שאלתי את הרב יורם אברג'ל זצוק"ל למה זה קרה ומה לעשות. הוא אמר לי לקרוא תהלים ושם אמצא את עצמי. התחלתי לקרוא את התהלים ונתקעתי דווקא במזמור לתודה.

פתאום ראיתי שם שהמזמור אומר הריעו לה' כל הארץ עיבדו את ה' בשמחה בואו שעריו בתודה חצרותיו בתהילה, הודו לו ברכו שמו כי טוב ה' לעולם חסדו ועד דור ודור אמונתו."

שם הבנתי באמונה שלמה שהתודה זה מפתח מאסטר לכל השערים הנעולים. כתוב בואו שעריו בתודה, כשאומרים לשער תודה ואז נכנסים לחצר, כשאומרים תודה לקב"ה כל השערים נפתחים ונכנסים לחצר.

ביום ראשון לפני שבועיים הרגשתי שהעין מגרדת ולא נוחה לי, למחרת היא התנפחה כמו בלון. הלכתי הביתה וחשבתי שזה יעבור, זה לא קרה וביום שלישי הלכתי לקופת חולים ומשם שלחו אותי למיון.

בדקו אותי ונתנו לי אנטיביוטיקה במחלקת עיניים ואמרו שאם זה לא עובר תוך 36 שעות לחזור אליהם, למחרת כבר היה קטסטרופה רצנו מהר למיון ושם החליטו שלא מחכים ומיד מאשפזים ולמחרת הכניסו אותי מיד לניתוח לניקוז המוגלה כי חששו שזה יפרוץ למוח וב"ה נס גדול היה ועכשיו המצב הרבה יותר טוב וחזרתי גם לעבודה.

בביקורת אתמול אמרו שהכל טוב ב"ה ואני מודה לצוות הרופאים והאחיות הנפלאים במחלקת עיניים במרכז רפואי ברזילי על הטיפול המסור, המקצועי והמיידי.

עמירם בנימין והעיניים הטובות שלו לאחר הטיפול המוצלח ב"ה
עמירם בנימין וצוות האחיות במחלקת עיניים במרכז הרפואי ברזילי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן