יריד מיוחד לנשות שומרי התו"מ

יריד "מקודשת" לכלות ואירועים חוזר בפעם השנייה במהדורה חורפית חמימה בין התאריכים י"ח וי"ט מרחשוון ומציע את כל הדרוש לחתונה מושלמת תחת קורת גג אחת, בגבעת שמואל באולם בית הכנסת ' זכור לאברהם ' ברחוב זבולון המר 4..

מארגני היריד אמרו היום לאשדודים: " בדרך להיום המאושר בחיינו יכולה החתונה להיות עסק מתיש, הדורש התרוצצות בין עשרות מעצבות וספקים שונים ולא פחות מכך- יקר. לאחר התגובות הנלהבות להן זכה יריד הבכורה, חוזר בשנית יריד האירועים מבית היוצר של הסטייליסטית ויזמית האופנה לימור כץ בכדי להקל על ההכנות הרבות וכיתות הרגליים ומציע שלל פתרונות אופנתיים ולוגיסטיים תחת קורת גג אחת ובמחירים אטרקטיביים. לא רק לבעלות השמחה.

הלוקיישן רומנטי, החתן שולף טבעת, התרגשות בעיצומה, פרץ דמעות, אמירת ה"כן" המיוחל ומכאן מתחיל המרוץ המטורף אחר החתונה המושלמת. בחירת שמלת כלה, מאפרת טובה, עוגה יפה וטעימה, סידורי פרחים ושלל הכנות שנראה כי אינן נגמרות. במקום לרוץ בין עיר לעיר ובין מעצבת לספק זה או אחר, מציע היריד מגוון רחב של אפשרויות במקום אחד ובהנחות מיוחדות העומדות על עד 20% הנחה על קולקציות חדשות ועד 50% הנחה על כאלו קודמות. "

 

זאת ועוד, מוסרים מארגני היריד; " לא רק הכלות יוכלו ליהנות מחגיגות והנחות היריד, אם כי גם בנות המשפחה והאורחות המוזמנות לאירועים הרבים בזה אחר זה, אשר יוכלו למצוא מבחר רב של שמלות ערב, כיסויי ראש, תכשיטים ואקססוריז רבים נוספים מבית מעצבות ישראליות מובילות ואהובות. "

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן