ים המלח, תל אביב, הרצליה ועוד… בכל הארץ יש חופים נפרדים ראויים ובאשקלון?

כמעט בכל מקום בארץ יש חוף נפרד שאפשר להגדיר אותו כראוי לציבור המסורתי ולציבור שומרי המצוות שרוצים לשמור על הוראות והנהגות תורתנו הקדושה.

עם זאת, בעיר אשקלון, למרות רצועת החוף הארוכה בישראל אין חוף נפרד ראוי והמתחם הקטן אותו הקצו לציבור לוקה בחסר כבר שנים רבות ללא מענה מצד חברי מועצת העיר.

אם תשאלו אותם, יספרו לכם שמדובר באיסור מצד הסביבה או איסור של משרד הפנים, או כל מיני תירוצים אחרים שמשום מה תקפים מכל העולם דווקא לעיר אשקלון ובערים אחרות לא שמעו על התירוצים האלו והצליחו להרים חופים נפרדים ראויים ואפילו למהדרין.

מידי קיץ נאלצים ייראי ה' לנדוד לערים אחרות או לחוף הנפרד בים המלח או לשני החופים הנפרדים הקיימים בכינרת, אחד מהם חידוש של השנה האחרונה.

כל תירוץ אותו ינסו לספק חברי מועצת העיר למעשה לא שימש חברי מועצה בערים אחרות, שהצליחו לדאוג לציבור ששלח אותם להיות שליחי ציבור במועצות וברשויות השונות.

עם זאת, לכלל תושבי העיר זכור היטב הבלאגן שנוצר כשאחד מהנציגים במועצת העיר לא קיבל תפקיד אותו דרש ושלטענתו הובטח לו טרם הבחירות האחרונות, או מינויים ותקציבים של חברי מועצה אחרים שידעו לעמוד היטב על דרישותיהם בדברים הנוגעים אליהם או למקורבים שלהם ומנגד החליטו לתרץ למה אין באשקלון חוף נפרד, בתירוצים שלא עולים בקנה אחד עם המציאות בערים אחרות.

בשבוע האחרון יש מי שהחליטו להערים על הציבור החרדי באמצעות קשר לבוחר, מבלי להסביר את מי הם מייצגים ולמי הם נותנים שירות בתמורה להטבות שקיבלו בשנים האחרונות, אך חשוב לשים לב שמיד אחרי הבחירות הם שוב ישכחו את האנשים עליהם הם מנסים להערים כעת כשהם מנסים לשכנע את הבוחרים לבחור באלו שסיפקו להם הטבות בשנים האחרונות ושכחו את תושבי העיר.

נזכיר את מה שאמרו בכירים חרדים בעירייה בשנים האחרונות ועד היום לטענתם זוכרים היטב כי החוף הנפרד אמור היה לעבור למקום אחר אך בעקבות התעקשות של גורם מסויים החוף נשאר במקום הנוכחי, למרות בעית הצניעות הקשה במקום והבורות שיש באזור בתוך הים.

בנוסף, גברים רבים מעידים כי ביקרו בחוף מבלי לדעת כי אין במקום הפרדה אמיתית ונדהמו יותר כשמתרחצות מחופים אחרים עברו דרך המתחם באין מפריע, אותן הטענות אגב מגיעות גם מנשים שטוענות כי גברים עוברים דרך החוף ועושים ריצה במקום למרות שמדובר ביום המיועד לנשים ולא לגברים.

כמו כן, כאן המקום להודיע לאחד מחברי המועצה שהכפשות באמצעות שליחים לא ממש עובדים עלינו, ניתן להמשיך להכפיש את חברייך, כשלא קיבלת מינוי ידעת היטב לפנות לכולם ולדרוש את מה שמגיע לך ( לטענתך בצדק ) אך לחוף הנפרד היו לך מספיק תירוצים ורשימת האשמות לגבי למה הוא לא כשר בעיר. הדבר כמובן לא פותר את חברייך מהאחריות לאי הדאגה לתושבים הדתיים והחרדים בעיר.

החוף הנפרד באשקלון – שומר נפשו ירחק. צילום: אודי דוד בן דוד

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן