יום שלישי ללימודים באשקלון, המחדל נמשך: הגננת שובתת הילדים מבולבלים והעירייה מגיבה

בניין עיריית אשקלון
המחדל במעיין חיים ושלום נמשך – הגננת החליטה הבוקר לשבות עד שיימצא פתרון לטובת הילדים

אחרי הכתבה שפרסמנו אמש על ההתעללות שעוברים ההורים והילדים במעיין חיים ושלום, שהובטח להם מבנה אך לבסוף הוא הועבר לגורם אחר, בעיריית אשקלון הסכימו להגיב לדברים.

נזכיר, שלמעלה מ24 שעות בעירייה לא הגיבו לדברים וההורים נותרו חסרי מענה והסיפור נמשך גם ברגעים אלו, לאחר שהגננת החליטה לשבות ולא להגיע לגן בעקבות המחדל החמור.

גורם: " העירייה מתנהלת כמו כנופיה מול ילדי גנים " – למה ילדים נותרו מחוץ לגנים?

ההורים ממשיכים להיות מבולבלים ולא מבינים איך זה קורה אך אמש נמסרה תגובה העירייה, לפיה העירייה מנסה להביא לסדר במקום:

"מעולם, בתולדות העירייה, לא הושקעו משאבים ותקציבים לטובת חינוך המוכש"ר, כפי שמתבצע בשנתיים האחרונות בהתאם למדיניות ראש העיר לאפשר שוויון הזדמנויות אמיתי בין כלל תלמידי העיר, מכלל המגזרים.

לאחרונה אף בוצעו שיפוצים נרחבים במבנים ובחצרות של החינוך המוכש"ר.

זה המקום להבהיר כי גני עמותת 'מעיין חיים ושלום' יושבים תחת עמותה פרטית אשר לה האחריות המלאה אודות הילדים הנרשמים לגני העמותה, קליטתם ושיבוצם, ולעירייה אין כל דרך להחליט אודות הילדים הנרשמים לגן.

עם פתיחת הרישום ולאחר שהתברר שהנהלת הגן פועלת שלא עפ"י הוראות מחלקת הרישום, כמו רישום ילדים מעבר למספר המקומות בגן ועוד, נתבקשה הנהלת הגן במסמך מפורט לחדול ממעשיה. הנהלת הגן בחרה שלא לכבד את בקשת מינהל חינוך והמשיכה בהטעיית ההורים.

אנו מצרים על הניסיון לעשות שימוש בתלמידים ככלי ניגוח פוליטי, כאשר ברור לכל שאין בכך כל טעם ויסוד. למרות זאת, העירייה והעומד בראשה ימשיכו לפעול למען התלמידים הלומדים במוסדות אלו, כפי שנעשה עד כה."

לקריאה נוספת ( הכתבה שפורסמה אמש ) לחצו כאן: גורם: " העירייה מתנהלת כמו כנופיה מול ילדי גנים " – למה ילדים נותרו מחוץ לגנים?

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן