טקס פתיחת חדר למידה אינטראקטיבי וחדשני – אקטיבפלור – בבית חינוך חב"ד חמ"ד אור חיה

תלמידות כיתה ה' מקורס "חושחש הלומד" עם המורה אסתר יוניק במסגרת אמירים מציגות את חשיבות הלמידה עם החושים – המערכת מייצרת משטח למידה דינאמי מבוסס טכנולוגיה אינטראקטיבית חדשנית. על גבי המשטח נבחר מוקרנים תכני למידה בצורת משחקים שונים אשר פותחו ע"י אנשי חינוך ומדע. התלמידים נעים במרחב… המשחק המגיב לתנועות הגוף שלהם באמצעות חיישני זיהוי תנועה.

לדברי עדי נחום מנהלת ביה"ס: "אין לי ספק כי חדר האקטיבפלור, המשלב טכנולוגיה חדשנית, תנועה ומשחק – יהווה מקום נעים המאפשר לכל תלמידות בית הספר ללמוד להתקדם ולהתפתח באופן ייחודי".

"ברור לכולם שבחדר אקטיבפלור משתמשים בחוש הראיה והשמיעה אנו רוצות להסביר על שני חושים נסתרים- בעלי חשיבות רבה. הראשון הוא הפעלת המערכת ווסטיבולרית שמשפיעה על האיזון ושיווי המשקל והיא קשורה לאוזן ולקשב כך שלפי מה שהתנסינו בשיעורי אמירים.

 

החוש הנסתר השני הוא החוש הפורפריוצפטיבי. מה זה? התחושה העמוקה של השרירים הגידים והמפרקים. האקטיבפלור מפעיל את התחושה הפרופריוצפטיבית באמצעות התנועה והפעילות בחדר וכך הבנות נהנות מהלמידה בחדר ואף מאפשרות לעצמן יכולות ללמידה טובה יותר גם בשיעורים הבאים".

במסגרת קורס מנהיגות עם המורה מירי מספרות תלמידות כיתה ו' ולאחר מכן מדגימות מספר משחקים שבנו לאחר הזדהות עם שם משתמש וסיסמה בענן – משחקים לפעילות חברתית ולימודית לסוף השנה.

התלמידות יכולות להנות ממאגר עצום של חומרי למידה ומשחק קיימים ואף להקים בעצמן- בדיוק כמו המורות, מערכי שיעור.

הרב גרוזמן מנכל חב"ד אשקלון כיבד את הרב קריצבסקי מנכל רשת אוהלי יוסף יצחק והגב' סוזי לויאן, מנהלת אגף יסודי אשקלון, לגזור את הסרט האדום, לאחר מכן נכנסו המשתתפים להתנסות בחדר הלמידה החדשני בהדרכת התלמידות.

נציגי ועד ההורים סלאב – אבא לתלמידה מכיתה א' וסבח – אמא לתלמידות מכיתה ב,ד, הודו על הזכות ללמוד באור חיה – חוויה הכוללת מצוינות לימודית וחינוך ערכי משמעותי.

הרב קריצבסקי אמר: "במעמד הר סיני- ראו את הקולות ושמעו את הברקים…. חדר האקטיב פלור הראשון בעולם… בשנה מורכבת זו מלאה בשינויים ולמידה מרחוק חשוב לנו לסייע ולתת מענה ממוקד להתקדמות התלמידות בבתי חינוך חב"ד.

אנו מודים לסבסוד המשמעותי אשר איפשר את פתיחת החדר".

הגב' סוזי לויאן בירכה את התלמידות והצוות והדגישה את החשיבות ללמוד ולהפיק מהיתרונות שלמדנו בתקופת הקורונה.

171 פראמדיקים חדשים במגן דוד אדום | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן