חקירת ההתעללות בפעוטות במעון בעיר אשקלון – המטפלת החשודה שוחררה בבית המשפט בתנאים מגבילים.

אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל

מראשיתה של חקירת המשטרה המתנהלת בתחנת אשקלון, אודות חשד להתעללות בפעוטות במעון בעיר ע"י אחת המטפלות, חוקרי המשטרה לאורך השבוע האחרון חיזקו את החשד נגד המטפלת החשודה, בת 71 מאשקלון, וביצעו מגוון רחב של פעולות חקירה, בהן צפייה במצלמות האבטחה שנתפסו וכן איתור וגביית עדויות מהורים נוספים של פעוטות, שעפ"י החשד נפגעו ע"י החשודה.

לאחר שיצאה הודעת המשטרה, התקבלה הודעה לתקשורת מטעם ההורים לפיה ניתן להבין שההורים כלל לא ידעו על הדיון היום ולמעשה פספסו אותו ביממה.

בהודעת ההורים נכתב: "

הורי הפעוטות שסבלו מהתעללות בגן באשקלון יפגינו מחר בשעה 10:00 נגד שחרורה של הגננת ממעצר – מול ביהמ"ש השלום באשקלון, שם ייערך באותה עת הדיון בהארכת מעצרה. 

בגן טופלו כ-40 פעוטות, ונציגים מכל המשפחות בגן צפויים להגיע להפגנה. בנוסף, מאות משפחות נוספות, שילדיהם סבלו ככל הנראה מנחת זרועה של אותה גננת לאורך השנים, מתכוננים להצטרף למחאת ההורים. 

הורי הגן מתכננים הפגנה המונית, שמטרתה למנוע את שחרורה של הגננת ממעצר, ולשנות מן היסוד את היחס המקל כלפי מתעללים בחסרי ישע, המשתקף בהחלטות בתי המשפט בישראל"

כאמור, הגננת שוחררה בתנאים מגבילים ומהמשטרה נמסר כי: "לאור התקדמות החקירה, ולאחר עיון הפרקליטות, הוחלט להביא היום את החשודה לדיון בעניינה בבית המשפט, במהלכו נעתר בית המשפט באופן מלא לבקשת המשטרה, והחליט כי היא תשוחרר בתנאים מגבילים של מעצר בית למשך 10 ימים, הרחקתה מהעיר אשקלון למשך 10 ימים, איסור עיסוק בגני ילדים או פעוטונים למשך 180 ימים ותנאים מגבילים נוספים.

החקירה נמשכת.

אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל
סוף טוב לחילוץ דרמטי של גור חתולים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן